23Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 23 sierpień 2018 W: Bez kategorii, Blog Komentarze: 0

Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy za niego decydowały, co i kiedy wysłać do klienta? Pomijając już to, że nie ma rozwiązania, które samo-coś-za-kogoś-zrobi (broszurki sprzedażowe nigdy nie mówią, że koncepcję, strategię i w końcu wdrożenie...

Czytaj więcej
16Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 16 sierpień 2018 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, tylko wdrożysz wiadomości, o których piszemy w poniższym artykule, możesz spodziewać się wyraźnego wzrostu przychodów z tego kanału. Co równie ważne, wszystkie z nich wystarczy przygotować raz – później będą się wysyłać automatycznie.

Czytaj więcej
17Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 17 lipiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Projektowanie newsletterów – wbrew pozorom – daje szerokie pole do popisu. Zaprojektowanie dobrego (czyli skutecznego) mailingu nie jest wcale łatwym zadaniem. Jednak istnieje pewien ogólny zbiór zasad i dobrych praktyk, których zawsze warto się trzymać. Oto one!

Czytaj więcej
01Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 lipiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Nie zawsze te same rozwiązania działają na każdą grupę odbiorców, ale jest cały szereg wytycznych, których warto się trzymać, projektując newslettery. Jakich? Zapraszamy do naszej listy!

Czytaj więcej
29Jun
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 29 czerwiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Zdecydowałeś się realizować w swojej firmie strategię e-mail marketingu? Świetnie! Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać i dlaczego warto przynajmniej część jej realizacji oddać w ręce specjalistów.

Czytaj więcej
22May
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 22 maj 2018 W: Blog Komentarze: 0

Autorespondery to, najprościej rzecz ujmując, wiadomości wysyłane automatycznie przez narzędzie do e-mail marketingu do ściśle określonej grupy odbiorców, w ściśle określonych okolicznościach. Po tym, jak opracujesz ich treść i formę, wystarczy, że ustalisz bodziec (np. wykonanie przez użytkownika określonej akcji albo upływ wyznaczonej liczby dni), pod wpływem którego zostaną...

Czytaj więcej
12Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 12 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Przygotowaliśmy 20-stronicowy materiał, który pomoże Ci wybrać system do e-mail marketingu (lub marketing automation), a także pokaże Ci, dlaczego samo narzędzie to dopiero połowa sukcesu i o czym powinieneś jeszcze pomyśleć, aby osiągnąć sukces w e-mail marketingu. Pobierz PDF  

Czytaj więcej
08Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 8 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak opętani. Każda firma sprzedaje co innego i każda komunikuje się ze swoimi odbiorcami w inny sposób, ergo każdy temat powinien być opracowany przez doświadczoną osobę (najlepiej – copywritera). Ale…

Czytaj więcej
05Apr
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 kwiecień 2017 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie niesie mailing. W konsekwencji skrzynki mailowe internautów pękają w szwach, a prowadzenie dobrych kampanii jest coraz trudniejsze. Zobacz, z jakimi problemami najczęściej spotkamy się w e-mail marketingu...

Czytaj więcej
24Mar
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 24 marzec 2017 W: Blog Komentarze: 0

Dobry newsletter jest jak ulubione czasopismo – czeka się na najnowszą publikację i z zainteresowaniem przegląda treści. Chcesz mieć taki?  Przygotowaliśmy garść porad, które pomogą Ci krok po kroku przygotować skuteczny newsletter. Przydatny, wyczekiwany i chętnie czytany. Taki, o którym marzy każda firma.

Czytaj więcej