12Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 12 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Przygotowaliśmy 20-stronicowy materiał, który pomoże Ci wybrać system do e-mail marketingu (lub marketing automation), a także pokaże Ci, dlaczego samo narzędzie to dopiero połowa sukcesu i o czym powinieneś jeszcze pomyśleć, aby osiągnąć sukces w e-mail marketingu. Pobierz PDF  

Czytaj więcej
08Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 8 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak opętani. Każda firma sprzedaje co innego i każda komunikuje się ze swoimi odbiorcami w inny sposób, ergo każdy temat powinien być opracowany przez doświadczoną osobę (najlepiej – copywritera). Ale…

Czytaj więcej
05Apr
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 kwiecień 2017 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie niesie mailing. W konsekwencji skrzynki mailowe internautów pękają w szwach, a prowadzenie dobrych kampanii jest coraz trudniejsze. Zobacz, z jakimi problemami najczęściej spotkamy się w e-mail marketingu...

Czytaj więcej
24Mar
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 24 marzec 2017 W: Blog Komentarze: 0

Dobry newsletter jest jak ulubione czasopismo – czeka się na najnowszą publikację i z zainteresowaniem przegląda treści. Chcesz mieć taki?  Przygotowaliśmy garść porad, które pomogą Ci krok po kroku przygotować skuteczny newsletter. Przydatny, wyczekiwany i chętnie czytany. Taki, o którym marzy każda firma.

Czytaj więcej
17Mar
Autor: Joanna Szymańska Opublikowano: 17 marzec 2017 W: Blog Komentarze: 0

Drobne niedopatrzenie grozi obniżeniem skuteczności mailingu. Zanim rozpoczniesz kampanię mailingową, sprawdź, czy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.

Czytaj więcej
07Mar
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 7 marzec 2017 W: Blog Komentarze: 0

Wydawałoby się, że kupno gotowej bazy mailingowej to wygodne rozwiązanie, pozwalające marketerowi zaoszczędzić czas. W końcu można natychmiast rozpocząć kampanię i szybciej realizować cele sprzedażowe. Droga na skróty kusi, jednak uwierz nam: kupując bazę, narażasz się na straty.

Czytaj więcej
02Mar
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 2 marzec 2017 W: Blog Komentarze: 0

Są dwie rzeczy, które najczęściej możesz usłyszeć lub o których możesz przeczytać w kontekście e-mail marketingu. Pierwszą jest to, że jest szalenie skuteczny. Drugą – że jest szalenie prosty.

Czytaj więcej
28Feb
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 28 luty 2017 W: Blog Komentarze: 0

W e-mail marketingu określenie double opt-in oznacza podwójną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową. Zobacz, dlaczego warto dwukrotnie prosić o potwierdzenie subskrypcji newslettera.

Czytaj więcej
20Feb
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 20 luty 2017 W: Blog Komentarze: 0

Każdego dnia pojawia się mnóstwo możliwości do budowania listy mailingowej. Twoja konkurencja na pewno je wykorzystuje, a Ty? Podpowiadamy, gdzie szukać okazji do zbierania kontaktów i jak robić z nich użytek.

Czytaj więcej
10Feb
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 10 luty 2017 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing to świetny sposób na promocję, zwiększanie sprzedaży i utrzymywanie relacji z klientami. Jednak, chcąc, aby był skuteczny i nie naraził nas na szkody (wizerunkowe czy finansowe), musimy pamiętać o dobrych praktykach i o… stosowaniu się do przepisów.

Czytaj więcej