30Jan
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 30 styczeń 2017 W: Blog Komentarze: 0

Platinium Wellness Sp. z o.o., do której należą sieci klubów Fitness Platinium oraz Smart Gym, powierzyła nam kompleksową obsługę e-mail marketingu.

Czytaj więcej
26Jan
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 26 styczeń 2017 W: Blog Komentarze: 0

Dobry zwyczaj (i prawo!) nakazuje dołączanie do każdego newslettera informacji o możliwości rezygnacji z wysyłki. Zbyt duża ilość anulacji subskrypcji może zaboleć. Istnieją jednak skuteczne i łatwe do wprowadzenia sposoby na to, by chronić się przed nadmierną utratą odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze z nich.

Czytaj więcej
23Jan
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 23 styczeń 2017 W: Blog Komentarze: 0

Będziemy odpowiadać za kompleksową realizację kampanii e-mail marketingowych francuskiego giganta z branży automotive. Pierwszą z nich przeprowadziliśmy już na przełomie listopada i grudnia; dotyczyła samochodów użytkowych Citroëna.

Czytaj więcej
16Jan
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 16 styczeń 2017 W: Blog Komentarze: 0

W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl. “Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie...

Czytaj więcej
05Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, które prawdopodobnie masz na wyciągnięcie ręki, a być może o nich zapominasz. 1....

Czytaj więcej
01Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów. I choć wskazówek, jak tworzyć kreatywne newslettery, jest w internecie...

Czytaj więcej
28Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Black Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają z przeciążenia. Konsumenci tego dnia wydają dużo więcej niż planowali, a marketerzy stają na głowie, aby wydawali jeszcze więcej. Wystarczy dedykowana oferta, rabat i odpowiednia komunikacja. Jednym z kanałów jest...

Czytaj więcej
17Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 17 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 1

Odwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Przydają się one zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w pracach nad blogami czy do produkcji wszelkiego rodzaju banerów. I choć w internecie znaleźć można ich całe mnóstwo, to pobieranie większości z nich wiąże się z konsekwencjami prawnymi lub/i finansowymi....

Czytaj więcej
10Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 10 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem łatwo zaplanować i zrobić “na zapas”, żeby mieć je już “odhaczone” i móc zająć się innymi rzeczami. To niestety częste podejście marketerów, które lubi się mścić. Bo mailing przyjmie wszystko,...

Czytaj więcej
29Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 29 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii e-mail marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki newsletterów/mailingów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, rozglądając się za tym najwłaściwszym. Od razu uprzedzamy – ideałów nie ma 😉

Czytaj więcej