05Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, które prawdopodobnie masz na wyciągnięcie ręki, a być może o nich zapominasz. 1....

Czytaj więcej
01Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów. I choć wskazówek, jak tworzyć kreatywne newslettery, jest w internecie...

Czytaj więcej
28Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Black Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają z przeciążenia. Konsumenci tego dnia wydają dużo więcej niż planowali, a marketerzy stają na głowie, aby wydawali jeszcze więcej. Wystarczy dedykowana oferta, rabat i odpowiednia komunikacja. Jednym z kanałów jest...

Czytaj więcej
17Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 17 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 1

Odwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Przydają się one zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w pracach nad blogami czy do produkcji wszelkiego rodzaju banerów. I choć w internecie znaleźć można ich całe mnóstwo, to pobieranie większości z nich wiąże się z konsekwencjami prawnymi lub/i finansowymi....

Czytaj więcej
10Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 10 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem łatwo zaplanować i zrobić “na zapas”, żeby mieć je już “odhaczone” i móc zająć się innymi rzeczami. To niestety częste podejście marketerów, które lubi się mścić. Bo mailing przyjmie wszystko,...

Czytaj więcej
29Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 29 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii e-mail marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki newsletterów/mailingów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, rozglądając się za tym najwłaściwszym. Od razu uprzedzamy – ideałów nie ma 😉

Czytaj więcej
11Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 11 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów mówi się o RWD – Responsive Web Design. Czy słusznie?

Czytaj więcej
28Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 lipiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz e-mail marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie jest konwersja i jak ją mierzyć. Niezbędne informacje na ten temat przedstawiam niżej. Zapraszam do lektury!

Czytaj więcej
15Jun
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 15 czerwiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Open rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych. Obliczając jego wartość, możemy szybko przekonać się, jaki typ wiadomości cieszy się największym zainteresowaniem odbiorców i podjąć odpowiednie kroki, jeżeli jest niezadowalający. W niniejszym artykule przedstawiamy sprawdzone i efektywne metody na poprawę wskaźnika otwarć e-maili. Życzymy...

Czytaj więcej
06Apr
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 6 kwiecień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Dobra strategia e-mail marketingowa to, oprócz zautomatyzowanych ścieżek komunikacji i regularnych wysyłek kampanii, także przygotowanie planu wysyłek specjalnych. Są one okazją do tego, żeby przełamać sztampę w komunikacji, zwrócić się do klientów bezpośrednio, przygotować coś zabawnego lub inspirującego. O tym jak wykorzystujemy kalendarz świąt we współpracy z Morele.net możesz...

Czytaj więcej