Określamy cel i wybieramy narzędzie, które pomoże w jego realizacji

  • wspólnie z Tobą określamy, jakie zadanie ma spełniać marketing automation w Twojej firmie
  • określamy KPI – inne dla komunikacji B2B, a inne dla B2C
  • wybieramy narzędzie – lub zestaw narzędzi – które pomogą zautomatyzować komunikację z klientami

Tworzymy szczegółowy plan i schematy komunikacji

  • planujemy kiedy, co i do kogo ma być wysyłane
  • planujemy działania lead generation, lead nurturing i tworzymy lejki sprzedażowe
  • tworzymy formularze pozyskiwania danych i plan rozmieszczenia ich na stronie internetowej

Identyfikujemy anonimowych użytkowników Twojej strony internetowej

  • wdrażamy formularze zapisów i tworzymy zachęty do zostawienia danych
  • opracowujemy ścieżki komunikacji z nowymi leadami
  • tagujemy leady i kierujemy je do odpowiednich ścieżek lead nurturingowych

Opracowujemy i wdrażamy działania content marketingowe i lead nurturingowe

  • tworzymy wszystkie potrzebne teksty, whitepapers, e-booki, a nawet od zera przygotujemy dla Ciebie blog
  • opracowujemy i wdrażamy landing pages
  • w oparciu o przygotowane materiały tworzymy ścieżki edukacyjne dla klientów
  • opracowujemy teksty wszystkich wiadomości i komunikatów, jakie zobaczą Twoi klienci

Testujemy przyjętą strategię komunikacji

  • przeprowadzamy testy A/B tematów wiadomości, nazwy nadawcy, kreacji, dni oraz pory wysyłek
  • przeprowadzamy spam testy (dostarczalność to fundament e-mail marketingu!)
  • przeprowadzamy testy wyświetleniowe (Twój newsletter nie „rozleci się” w żadnej skrzynce)
  • porównujemy wyniki, analizujemy je i dzięki temu wybieramy świadomie najbardziej efektywne rozwiązania

Tworzymy scoring, na podstawie którego określamy cykl życia klienta i lejki sprzedażowe

  • opracowujemy sposób punktacji i określamy momenty, w których wyzwalana jest komunikacja
  • wyłaniamy cold, warm i hot leads
  • opracowujemy strategię „wygrzewania” leadów

Przygotowujemy kreacje wiadomości i komunikatów

  • projektujemy kreacje graficzne mailingów i newsletterów
  • kodujemy je w HTML (także mobile friendly lub RWD)
  • opracowujemy teksty wiadomości push i sms-ów
  • wdrażamy dynamiczne treści w kampaniach sprzedażowych
  • personalizujemy Twoje wiadomości
  • wymyślamy tematy wiadomości, chwytliwe hasła oraz przyciski call to action

Czuwamy nad procesami

  • po wdrożeniu pilnujemy całości komunikacji i w razie potrzeby usprawniamy ją
  • skracamy lub wydłużamy poszczególne etapy komunikacji
  • obsługujemy narzędzia do marketing automation i w Twoim imieniu kontaktujemy się z ich dostawcami

Twój Marketing Automation skuteczny jak nigdy dotąd!