Sukces w ecommerce nie jest dziełem przypadku, lecz wynikiem przemyślanych, zaplanowanych i dobrze zrealizowanych strategii marketingowych. Co powinieneś mieć na uwadze, planując i realizując strategię marketingową sklepu internetowego? Zrozumienie i właściwe wykorzystanie narzędzi/kanałów takich, jak kampanie performance, media społecznościowe, email marketing, guerilla marketing czy content marketing, to fundament efektywnej...
Cross-selling to ogromny potencjał, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w sieci. Nie ma chyba poważnego sklepu internetowego, który nie wykorzystywałby – przynajmniej w podstawowym zakresie – jego benefitów. Jeśli czytasz ten artykuł, pewnie wiesz już, jak założyć czy jak wypromować sklep internetowy. Teraz pewnie zastanawiasz się raczej w jaki...
SEO sklepu internetowego jest nieodzownym elementem e-commerce, decydującym o widoczności w wynikach wyszukiwania. Skuteczne SEO może znacząco zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie – liczbę konwersji, zarówno tych małych (jak zapis do newslettera), jak i dużych (przede wszystkim – sprzedaż). SEO sklepu internetowego (a w zasadzie...
Większość z Was zapewne uzna ten artykuł za nudny. Chyba nikt – może poza prawnikami z powołania – nie lubi rozmawiać o prawnych zawiłościach. No, ale niestety, regulamin sklepu internetowego to coś, czego nie można zaniedbać. W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest zacięta, a zaufanie klientów staje się walutą...
W dzisiejszym świecie biznesu obecność online jest niezbędna praktycznie każdej firmie, a sklepom internetowym już w szczególności, ale jak wypromować sklep internetowy? W jaki sposób zrobić to mądrze i przede wszystkim efektywnie? W epoce, w której większość konsumentów rozpoczyna swoją podróż zakupową online, posiadanie dobrze zaprojektowanej i łatwo dostępnej...
W odpowiedzi na rosnące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i efektywności, Google i Yahoo wprowadzają nowe zasady dotyczące wysyłania wiadomości email na konta Gmail oraz Yahoo Mail, które zaczynają obowiązywać 1 lutego 2024 roku. Jak się do nich dostosować? Zmiany te dotyczą firm wysyłających i poniżej, i powyżej 5 tysięcy...
Blog marketing w świecie cyfrowym to nieocenione narzędzie dla każdego biznesu działającego w sieci. Pojęcie blogowania bywa często niedoceniane, ponieważ wielu nadal uważa, że to jedynie hobby, czy forma wyrażania osobistych przemyśleń. Nic bardziej mylnego! Blog marketing to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale każdej firmy, które potrafi przynieść...
Sklep internetowy za darmo nie jest czymś nieuchwytnym, ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak takowy założyć? Dzięki technologii, która rozwija się z dnia na dzień, otworzenie własnego sklepu online jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz dużych inwestycji, a nawet nie musisz posiadać dużej wiedzy technicznej. Wystarczy trochę pasji...
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre emaile skłaniają Cię do działania, podczas gdy inne lądują bezpośrednio w koszu? Sekretem jest skuteczne CTA, czyli call to action. To (czasem bardzo drobny) element, którego zadaniem jest skłonić odbiorcę do działania – zapisu do newslettera, zakupu produktu czy skontaktowania się z nami....
Napisz do nas, lub w treści zostaw swój numer telefonu – oddzwonimy ASAP.
Możesz też do nas zadzwonić:
+48 506 818 812