28mar
e-commerce

Marketing w sklepie internetowym. O czym należy pamiętać?

Sukces w ecommerce nie jest dziełem przypadku, lecz wynikiem przemyślanych, zaplanowanych i dobrze zrealizowanych strategii marketingowych. Co powinieneś mieć na uwadze, planując i realizując strategię marketingową sklepu internetowego? Zrozumienie i właściwe wykorzystanie narzędzi/kanałów takich, jak kampanie performance, media społecznościowe, email marketing, guerilla marketing czy content marketing, to fundament efektywnej...

Czytaj więcej
25mar
Cross-selling

Cross-selling w ecommerce. Jak zwiększyć sprzedaż przez rekomendacje?

Cross-selling to ogromny potencjał, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w sieci. Nie ma chyba poważnego sklepu internetowego, który nie wykorzystywałby – przynajmniej w podstawowym zakresie – jego benefitów. Jeśli czytasz ten artykuł, pewnie wiesz już, jak założyć czy jak wypromować sklep internetowy. Teraz pewnie zastanawiasz się raczej w jaki...

Czytaj więcej
24mar

SEO sklepu internetowego. Na czym polega i co trzeba zrobić?

SEO sklepu internetowego jest nieodzownym elementem e-commerce, decydującym o widoczności w wynikach wyszukiwania. Skuteczne SEO może znacząco zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie – liczbę konwersji, zarówno tych małych (jak zapis do newslettera), jak i dużych (przede wszystkim – sprzedaż). SEO sklepu internetowego (a w zasadzie...

Czytaj więcej
01lut
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – o tym pamiętaj!

Większość z Was zapewne uzna ten artykuł za nudny. Chyba nikt – może poza prawnikami z powołania – nie lubi rozmawiać o prawnych zawiłościach. No, ale niestety, regulamin sklepu internetowego to coś, czego nie można zaniedbać. W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest zacięta, a zaufanie klientów staje się walutą...

Czytaj więcej
29sty
Jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy? O tym pamiętaj!

W dzisiejszym świecie biznesu obecność online jest niezbędna praktycznie każdej firmie, a sklepom internetowym już w szczególności, ale jak wypromować sklep internetowy? W jaki sposób zrobić to mądrze i przede wszystkim efektywnie? W epoce, w której większość konsumentów rozpoczyna swoją podróż zakupową online, posiadanie dobrze zaprojektowanej i łatwo dostępnej...

Czytaj więcej
25sty
Google i Yahoo

Google i Yahoo – ważne zmiany dla firm wysyłających wiadomości email. Co musisz wiedzieć i zrobić?

W odpowiedzi na rosnące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i efektywności, Google i Yahoo wprowadzają nowe zasady dotyczące wysyłania wiadomości email na konta Gmail oraz Yahoo Mail, które zaczynają obowiązywać 1 lutego 2024 roku. Jak się do nich dostosować? Zmiany te dotyczą firm wysyłających i poniżej, i powyżej 5 tysięcy...

Czytaj więcej
14sty
Blog marketing

Blog marketing. Jak wykorzystać blog w strategii marketingowej firmy?

Blog marketing w świecie cyfrowym to nieocenione narzędzie dla każdego biznesu działającego w sieci. Pojęcie blogowania bywa często niedoceniane, ponieważ wielu nadal uważa, że to jedynie hobby, czy forma wyrażania osobistych przemyśleń. Nic bardziej mylnego! Blog marketing to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale każdej firmy, które potrafi przynieść...

Czytaj więcej
14sty
Sklep internetowy za darmo

Sklep internetowy za darmo. Jak stworzyć i korzystać? Poradnik dla początkujących

Sklep internetowy za darmo nie jest czymś nieuchwytnym, ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak takowy założyć? Dzięki technologii, która rozwija się z dnia na dzień, otworzenie własnego sklepu online jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz dużych inwestycji, a nawet nie musisz posiadać dużej wiedzy technicznej. Wystarczy trochę pasji...

Czytaj więcej
14sty

Skuteczne CTA. Jak skłonić klienta do działania?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre emaile skłaniają Cię do działania, podczas gdy inne lądują bezpośrednio w koszu? Sekretem jest skuteczne CTA, czyli call to action. To (czasem bardzo drobny) element, którego zadaniem jest skłonić odbiorcę do działania – zapisu do newslettera, zakupu produktu czy skontaktowania się z nami....

Czytaj więcej