Przeprowadzamy audyt Twojego e-mail marketingu

  • analizujemy proces pozyskiwania nowych subskrybentów
  • badamy szablony mailingów pod kątem najlepszych praktyk projektowania
  • oceniamy synergię e-mail marketingu z pozostałymi kanałami komunikacji

Baza mailingowa – pracujemy nad jej skuteczną rozbudową

  • przygotowujemy skuteczne formularze i pop-upy, które zwiększą liczbę zapisów do Twojego newslettera
  • rekomendujemy ich rozmieszczenie i częstotliwość wyświetlania, tak aby zoptymalizować ich skuteczność
  • przygotowujemy rozbudowane kampanie powitalne dla nowych odbiorców (robimy to raz, a one będą zarabiać dla Ciebie przez cały czas!)

Poznajemy Twoich subskrybentów i dzielimy ich na segmenty

  • segmentujemy bazę w oparciu o dane deklaratywne, behawioralne i transakcyjne
  • przeprowadzamy analizę RFM bazy klientów
  • opracowujemy persony, segmenty i grupy subskrybentów oraz klientów (podstawa skutecznej komunikacji!)

Na tej podstawie przygotowujemy oferty i kreacje

  • projektujemy kreacje graficzne Twoich mailingów i newsletterów
  • kodujemy je w HTML
  • wdrażamy dynamiczne treści w kampaniach sprzedażowych
  • personalizujemy Twoje newslettery
  • współpracujemy z Twoimi product managerami przy wyborze oferty
  • wymyślamy tematy wiadomości, chwytliwe hasła oraz przyciski call to action

Testujemy przyjętą strategię komunikacji

  • przeprowadzamy testy A/B tematów wiadomości, nazwy nadawcy, kreacji, dni oraz pory wysyłek
  • przeprowadzamy spam testy (dostarczalność to fundament e-mail marketingu!)
  • przeprowadzamy testy wyświetleniowe (Twój newsletter nie „rozleci się” w żadnej skrzynce)
  • porównujemy wyniki, analizujemy je i dzięki temu wybieramy świadomie najbardziej efektywne rozwiązania

Wdrażamy rekomendacje i automatyzację

  • tworzymy widgety rekomendacji na Twoją stronę WWW
  • projektujemy i ustawiamy tzw. wiadomości na porzucony koszyk i porzucone przeglądanie (gwarantowany sposób na poprawę obrotów z newslettera)
  • automatyzujemy powtarzalne etapy komunikacji z Twoimi odbiorcami

Czuwamy nad całością Twojego e-mail marketingu

  • dbamy o dobrą dostarczalność wiadomości (współpracujemy z systemami do e-mail marketingu oraz dostawcami skrzynek pocztowych)
  • tworzymy kalendarz świąt, w które warto wysłać dodatkowe mailingi (czy wiesz, że – przykładowo – odpowiednio przygotowana kampania z okazji Dnia Kobiet może zarobić dla Ciebie średnio o 300% więcej?)
  • przygotowujemy wiadomości w różnych językach (angielski, francuski, niemiecki, hiszpański… żaden problem!)
  • pomagamy w wyborze odpowiedniego systemu do e-mail marketingu (dobieramy taki o pożądanej funkcjonalności i jednocześnie w jak najniższej cenie)…
  • … i kontaktujemy się z nim w Twoim imieniu
  • realizujemy kampanie z dowolną częstotliwością – od jednej w miesiącu do nawet 4 w tygodniu (jeśli chcesz, sprawdzimy, jaka częstotliwość będzie najlepsza dla Twojego biznesu)
  • tworzymy i optymalizujemy strony z komunikatami (thank you pages, strony przed i po wypisie
    z newslettera etc.)

Twój e-mail marketing będzie skuteczny jak nigdy dotąd!