Strategiaemail marketingu
Przygotujemy dla Ciebie dokument, który dostarczy Twojemu zespołowi niezbędnych wskazówek do tego, by prowadzić skuteczny email marketing. Możemy także przeprowadzić szkolenia w wybranym przez Ciebie zakresie.
- Badanie potrzeb
- Opracowanie dokumentu
- Pomoc we wdrożeniu
- Szkolenie dla zespołu
Masz zespół, ale szukasz kompetencji?
Przygotujemy dla Ciebie dokument, umówimy się na warsztaty lub przeprowadzimy szkolenie.
Dostarczalność
Sprawdzimy, czy serwery odbierające pocztę nie traktują Twoich newsletterów jako próby podszycia, a narzędzie, z którego wysyłasz newslettery jest do tego uprawnione. Otrzymasz instrukcję przeprowadzenia niezbędnych uwierzytelnień.
Częstotliwość wysyłki
Otrzymasz zalecenia dotyczące tego, jak często komunikować się ze swoimi odbiorcami, by maksymalizować efekty swoich działań, nie tracąc przy tym kolejnych subskrybentów.
Budowa szablonu
Otrzymasz zbiór wszystkich najlepszych praktyk, które sprawiają, że newslettery są skuteczne i chętnie klikane przez odbiorców.
Copywriting
Otrzymasz szereg zaleceń, które pomogą Ci przygotowywać lepsze, bardziej perswazyjne i zwracające uwagę odbiorcy teksty.
Testy
Dowiesz się, które testy warto wykonywać, jak używać funkcji narzędzia do wysyłki, by osiągnąć najlepsze rezultaty kampanii. Dowiesz się też... jak nie robić testów A/B.
Wysyłka
Przekonasz się, że czas wysyłki ma bardzo kluczowe znaczenie. Odpowiemy na pytanie: kiedy wysyłać newslettery, by jak najwięcej osób je otworzyło.
Segmentacja bazy danych
Ile segmentów to już byt wiele, by prowadzić skuteczny email marketing? A ile to zbyt mało, by mówić o segmentacji? Sprawdzimy to na Twojej bazie i damy odpowiednie zalecenie.
Komunikacja zautomatyzowana
Jak ją wdrożyć, by faktycznie ułatwiała pracę, a nie wymagała ciągłych zmian, modyfikacji i pilnowania? Sprawdzimy, które scenariusze musisz uruchomić, a które są tylko wymuszonym dodatkiem.
Szkolenie z email marketingu na wybranym narzędziu
Rwiesz włosy z głowy za każdym razem, gdy logujesz się do swojego narzędzia do email marketingu? Edytor drag'n'drop doprowadza Cię do furii? Hm, nas czasem też, ale nauczyliśmy się z nimi żyć. Ciebie też możemy!
Kodowanie w HTML
Twoje wiadomości nie wyświetalają się właściwie? Outlook odbiorców jest problematyczny? Nie dla nas. Kodujemy tak, że wiadomość wszędzie wyświetla się tak, jak pan grafik przykazał!
Korzyści,które szybko docenisz
Oddaj email marketing w ręce specjalistów, którzy zajmują się tym od 2010 roku.
-
Wynajmujesz zewnętrzny zespół
Masz zespół zajmujący się e-mail marketingiem za ułamek pensji JEDNEGO specjalisty.
-
Nic nie musisz
Nie musisz pamiętać, wymyślać, nadawać kierunków. Wszystkim zajmiemy się my.
-
Maksymalizujesz zaangażowanie
Każda kampania będzie wzbogacona o mechanizmy, które zapewnią maksymalne zaangażowanie listy subskrypcyjnej.
-
Maksymalizujesz sprzedaż
Newsletter stanie się trzecim/czwartym największym kanałem sprzedaży w Twojej firmie.
-
Wyróżnisz się
W końcu zaczniesz się pozycjonować (tak, dobrze czytasz) w skrzynce odbiorczej swoich klientów.
-
Dajesz klientom wartość
Odbiorcy zaczną lubić Twoje newslettery. Po prostu.
Dlaczego my?
Wieloletnie doświadczenie w marketingu online
Marketingiem online zajmujemy się od 2010 roku.
Doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin
Ale jeśli czegoś nie potrafimy, to mówimy o tym wprost i najczęściej odsyłamy do zaufanych firm trzecich.
Pełna elastyczność w każdym aspekcie
Pracujemy na różnych narzędziach, używamy różnych komunikatorów... W skrócie: dostosowujemy się do Klienta.
Sprawne i szybkie działanie
Większość projektów dostarczamy na następny dzień, a w trybie ASAP (dodatkowo płatnym) jeszcze w tym samym dniu.
Lubimy to, co robimy...
... a Klienci lubią pracować z nami. Szybko się o tym przekonasz.
Współpracujemy z dostawcami narzędzi
MailerLite, SalesManago, GetResponse, czy MailChimp lub Oracle. Potrafimy pracować z każdym.
Piszemy o email marketingu
Wspólnie z Helionem wydaliśmy książkę “E-mail marketing oswojony”. Regularniepublikujemy na blogu.
Wykładamy email marketing
Wykładamy na uczelniach, m.in. na WSEI w Krakowie, WSiZ w Rzeszowie czy UTH w Warszawie.
Jak rozpocząć współpracę?
Kontakt i badanie potrzeb
- Pierwsza rozmowa
- Burza mózgów
- Podsumowanie spotkania
Propozycja działań
- Ustalenie zakresu prac
- Określenie KPI
- Przygotowanie oferty
Podpisanie umów
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Umowa o współpracy
- Podpisy elektroniczne
Zaczynamy!
- Szybki start
- Pierwsze wysyłki
- Pierwsze wyniki
Najlepszą nagrodą są opinie ludzi, z którymi pracujemy
Rzadko można nas spotkać na konferencjach, nie zgłaszamy swoich prac do konkursów. Za to lubimy wygrywać przetargi.
Anna Stanowska
Citroën"Było ich dwóch, w każdym z nich inny duch, lecz jeden przyświecał im cel… Dostarczać leady na dostawcze citroeny! Znacie ten hit Perfectu sprzed lat, prawda? Znacie też na pewno Sherlocka Holmesa i jego asystenta dr Watsona. Na wszystkich spotkaniach, które odbyliśmy w ramach współpracy Citroën Polska – Animails w latach 2017 – 2018, tak ich postrzegałam."
Marketing Team
LyrecoWe współpracy z Animails cenimy 3 rzeczy: client service, kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu. Stopniowo rozszerzyliśmy współpracę o kolejne działania, jak przygotowanie formularzy, landing pages, czy obsługę dodatkowych narzędzi. Agencja godna polecenia.
Łukasz Dworak
Morele.net"W zasadzie we współpracy z Animails znaleźliśmy wszystko, czego szukaliśmy - worek pełen kreatywnych pomysłów, ogromny bagaż doświadczeń i jednocześnie analityczne spojrzenie na prowadzony projekt. A do tego sprawność działania, której można by życzyć wszystkim agencjom."
Łukasz Kozłowski
Sklep Presto“We współpracy z Animails cenimy 3 rzeczy: client service, kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu. Stopniowo rozszerzyliśmy współpracę o kolejne działania, jak przygotowanie formularzy, landing pages, czy obsługę dodatkowych narzędzi. Agencja godna polecenia."
Karolina Kaniak
Smart GymZ agencją Animails wspólpracujemy od 2016 roku tworząc wspólnie e-mail marketing. Zarówno treści jak i projekty graficzne przygotowane przez agencję cechuje wysoki poziom jakości i estetyki. Współpraca opiera się na partnerskim dialogu, co wpływa pozytywnie na komfort pracy. Profesjonalizm, kreatywność, sumienność, zaangażowanie, dotrzymywanie terminów to tylko kilka zalet współpracy. Polecam wszystkim, którzy cenią obsługę klienta na najwyższym poziomie. Tak trzymać! 🙂
Magdalena Jaroszczak
Fitness PlatiniumWspółpraca z Animails pozwala nam realizować skuteczne kampanie e-mail marketingowe już od 2016 roku. Daje nam to dużą przewagę na rynku oraz pozwala utrzymać zainteresowanie ze strony Klientów. Realizując każdą kampanię mamy pewność, że możemy liczyć na Animails od etapu kreacji aż po optymalizację. Dzięki fachowemu wsparciu wykorzystujemy cały potencjał narzędzi, jakimi dysponujemy, i jesteśmy na bieżąco z nowinkami w e-mail marketingu. Wiedzą, co zrobić, by open rate'y poszybowały w górę 🙂 Dlatego jeśli chcecie rozkręcić e-mail marketing swojej firmy, Animails będzie najlepszym wyborem.