W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl.

“Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie wynieść go na wyższy poziom, a także rozpocząć budowę i realizację strategii marketing automation, o której od dawna dużo mówiło się w naszej firmie” – opowiada Edyta Kulej-Dziergowska, Kierownik Zespołu Produktu i Promocji Finansowego e-Commerce. “W końcu trafiliśmy na Animails. Spotkaliśmy się, odbyliśmy kilka rozmów i uznaliśmy, że właśnie takiej agencji szukaliśmy. Pierwsze wyniki naszej współpracy pokazują, że się nie myliliśmy.”

“Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy realizować kompleksowo strategię e-mail marketingu dla tak uznanej marki na rynku finansowym, jak Money.pl. Cieszy nas bardzo, że jest to firma, w której nie myśli się o e-mail marketingu tylko w kontekście generycznych mailingów, ale także bardziej zaawansowanych działań marketing automation, w których tkwi duży potencjał. Do projektu przystąpiliśmy z ogromnym zapałem i mamy nadzieję na długą, owocną współpracę” – oznajmia Artur Dąbrowski, współwłaściciel agencji Animails.

Animails we współpracy z Money.pl sp. z o.o. odpowiadać będzie za: opracowywanie koncepcji regularnych mailingów (wspólnie z klientem), tworzenie kreacji graficznych, copywriting, wysyłkę kampanii, raportowanie wyników, przeprowadzanie testów, segmentację bazy adresowej, opracowywanie i wdrażanie strategii marketing automation.

Rozpoczynamy współpracę z grupą Money.pl

Artur Dąbrowski

Od ponad dekady rozwijam swoje umiejętności w marketingu online, ze szczególnym naciskiem na email marketing, marketing automation i content marketing. Na co dzień skupiam się na tworzeniu kampanii, które łączą kreatywność z danymi, by przynosić realne wyniki. Współpracowałem z wieloma markami, zarówno lokalnymi, jak i międzynarodowymi, takimi jak L'Oreal, Škoda, Citroën, Lyreco czy Money.pl.

Przeczytaj więcej artykułów tego autora

Jak budować bazę adresową? 5 miejsc, w których powinieneś zbierać adresy email

Citroën powierza nam email marketing i marketing automation

Filip Kłodawski

Porozmawiamy?

Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes. A w jaki sposób? O tym właśnie porozmawiamy :)