Będziemy odpowiadać za kompleksową realizację kampanii e-mail marketingowych francuskiego giganta z branży automotive. Pierwszą z nich przeprowadziliśmy już na przełomie listopada i grudnia; dotyczyła samochodów użytkowych Citroëna.

Do obowiązków Animails będzie należeć: planowanie komunikacji, opracowywanie kreacji graficznych, wdrażanie wiadomości w systemie do e-mail marketingu i ich wysyłka, analiza wyników, raportowanie, optymalizacja pod kątem założonych celów sprzedażowych oraz wdrażanie marketing automation. Pierwsza, kompleksowo realizowana kampania dotyczyła gamy samochodów użytkowych Citroëna (Jumpy, Jumper oraz Berlingo w wersjach Van i Multispace).

„Kampania samochodów użytkowych wyszła na tyle dobrze, że możemy cieszyć się na możliwość stałej współpracy z Citroënem w 2017 roku. Nie tylko dlatego, że jest to tak uznana marka, ale także ze względu na kompleksowość projektu. W jego ramach możemy nie tylko realizować standardowe działania e-mail marketingowe, ale również planować i wdrażać rozwiązania marketing automation” – uzasadnia Filip Kłodawski, współwłaściciel Animails, który – razem ze swoim wspólnikiem, Arturem Dąbrowskim – odpowiadał w przeszłości za strategię e-mail marketingu innej firmy z branży motoryzacyjnej, Skody.

„Animails to fachowcy z dużym bagażem doświadczeń, które zamierzamy maksymalnie wykorzystać. Nastawiamy się na dłuższą, owocną współpracę” – stwierdza Anna Stanowska, CRM & Digital Marketer odpowiadająca za marki Citroën i DS w grupie PSA.

 Citroën to marka, która istnieje od 1919 roku. Grupa PSA, do której poza Citroënem należy także Peugeot oraz DS, w 2016 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 3 146 000 pojazdów. W aktualnej ofercie Citroëna znajdują się zarówno samochody przeznaczone do użytku codziennego (m.in. modele C3, C4, C4 Cactus, C4 Picasso, C5 czy C-Elysee), jak i pojazdy użytkowe (Berlingo, Jumpy, Jumper, Jumper Combi).

Citroën powierza nam email marketing i marketing automation

Artur Dąbrowski

Od ponad dekady rozwijam swoje umiejętności w marketingu online, ze szczególnym naciskiem na email marketing, marketing automation i content marketing. Na co dzień skupiam się na tworzeniu kampanii, które łączą kreatywność z danymi, by przynosić realne wyniki. Współpracowałem z wieloma markami, zarówno lokalnymi, jak i międzynarodowymi, takimi jak L'Oreal, Škoda, Citroën, Lyreco czy Money.pl.

Przeczytaj więcej artykułów tego autora

Rozpoczynamy współpracę z grupą Money.pl

Opt-out, opt-down… czyli jak mądrze rozwiązać wypis z newslettera

Filip Kłodawski

Porozmawiamy?

Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes. A w jaki sposób? O tym właśnie porozmawiamy :)