10Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 10 grudzień 2021 W: Blog Komentarze: 0

„Konkurencja go nienawidzi! Znalazł jeden prosty sposób, jak zbierać adresy e-mail dziesięć razy szybciej” – można by zacząć żartobliwie ten artykuł. A o czym mowa? O pop-upie z zapisem do newslettera. Bez niego email marketing nie byłby tak… skuteczny.

Czytaj więcej
07Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 7 listopad 2021 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli posiadasz stronę internetową opartą o system WordPress, z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić z jego pomocą email marketing. WordPress daje w tej kwestii naprawdę sporo możliwości. Tylko czy wszystkie są warte twojej uwagi i twoich pieniędzy?

Czytaj więcej
04Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 4 listopad 2021 W: Blog Komentarze: 0

Email marketing to temat, o którym moglibyśmy dyskutować bez końca. Także bez końca moglibyśmy wymieniać argumenty, dlaczego warto w niego inwestować.

Czytaj więcej
14Oct
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 14 październik 2021 W: Blog Komentarze: 0

Na początku każdej relacji pada „dzień dobry” lub „cześć”. A na początku każdego newslettera powinien powinien pojawić się mail powitalny. To złota zasada, której warto się trzymać.

Czytaj więcej
08Oct
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 8 październik 2021 W: Blog Komentarze: 0

Newsletter to w dzisiejszych czasach nie tylko istotny kanał sprzedaży, ale też wizytówka każdej firmy. Umówmy się, nie może wyglądać byle jak. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny email marketing, zadbaj o atrakcyjny, czytelny i wyświetlający się poprawnie newsletter (szablon).

Czytaj więcej
01Oct
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 październik 2021 W: Blog Komentarze: 0

Email marketing. Po wielu latach współpracy z firmami od małych i lokalnych po ogromne i międzynarodowe potrafimy już dość dobrze określić ich potrzeby w zakresie tego zagadnienia i dopasować do nich właściwe narzędzia. A twojej firmie po co, tak właściwie, agencja email marketingowa? Odpowiedzmy sobie na to pytanie!

Czytaj więcej
09Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 9 lipiec 2019 W: Blog Komentarze: 0

Często używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to synonimy, newsletter i mailing to nie do końca to samo. Warto poznać definicje obu tych zwrotów i zacząć używać ich poprawnie. Newsletter i mailing łączy to, że jeden i drugi...

Czytaj więcej
23Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 23 sierpień 2018 W: Blog Komentarze: 0

Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy za niego decydowały, co i kiedy wysłać do klienta? Pomijając już to, że nie ma rozwiązania, które samo-coś-za-kogoś-zrobi (broszurki sprzedażowe nigdy nie mówią, że koncepcję, strategię i w końcu wdrożenie...

Czytaj więcej
16Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 16 sierpień 2018 W: Blog Komentarze: 0

Email marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, tylko wdrożysz wiadomości, o których piszemy w poniższym artykule, możesz spodziewać się wyraźnego wzrostu przychodów z tego kanału. Co równie ważne, wszystkie z nich wystarczy przygotować raz – później będą się wysyłać automatycznie.

Czytaj więcej