Wysyłka maili to integralna część strategii, ale czy wprowadzone niedawno przez Gmaila funkcje mogą zastąpić profesjonalne narzędzia do email marketingu?
Twoja strona działa na WordPressie? To rozwiązanie ma wiele zalet. Jedną z nich jest możliwość zaimplementowania niezwykle przydatnych wtyczek, w tym takich, które pomogą rozwinąć Ci email marketing.
Marketing nieruchomości to odpowiedź na skomplikowany i konkurencyjny rynek, gdzie decyzje o zakupie opierają się na długich rozważaniach dotyczących dużej inwestycji.
Wraz z końcem wakacji każdego roku miliony rodziców i uczniów zastanawiają się nad zakupem niezbędnych artykułów szkolnych. Skuteczny marketing to nie tylko dobry newsletter, czy marketing automation, to również znakomite połączenie strategii, kreatywności i zrozumienia specyfiki sezonu „Back to School”.
Wysyłka masowa SMS – obok email marketingu – stanowi już od lat ważny element strategii komunikacji z klientami w wielu przedsiębiorstwach. Jeśli jeszcze tego nie robisz, może najwyższy czas zacząć? Wysyłka masowa SMS to skuteczne narzędzie, które pozwala firmom na szybkie i efektywne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Niezależnie...
Dobre hasło reklamowe to kluczowy element w komunikacji marketingowej, niezależnie od tego, czy mówimy o email marketingu, czy o jakimkolwiek innym kanale, którym chcesz dotrzeć do swoich (potencjalnych i obecnych) klientów. To krótkie, lecz wymowne zdanie ma na celu przyciągnąć uwagę klientów, zbudować pozytywny wizerunek marki oraz zachęcić do...
Wymiary newslettera w email marketingu mają duże znaczenie. Jednym ze szczegółów, o których powinieneś pomyśleć, jest szerokość. Parametr ten wpływa na czytelność i ogólną estetykę wiadomości. Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy istnieje optymalna szerokość mailingów, które wysyłasz do klientów?
Projektowanie szablonu maila, będącego fundamentem skutecznego email marketingu, to więcej niż tylko kwestia estetyki. W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, tworząc szablon maila, który przyciągnie uwagę odbiorcy i przekaże Twoje przesłanie w jak najbardziej efektywny sposób.
Wielu marketerów i właścicieli firm zastanawia się, gdzie i w jaki sposób pozyskać adresy email do komunikacji B2B, aby prowadzić skuteczny email marketing i jednocześnie nie narazić się na kary związane z RODO. Podpowiadamy, jak to zrobić!
Napisz do nas, lub w treści zostaw swój numer telefonu – oddzwonimy ASAP.
Możesz też do nas zadzwonić:
+48 506 818 812