Content marketing w ecommerce to potężne narzędzie do budowania zaufania, wartości i autorytetu marki, a także do przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. Skuteczny marketing treści łączy wartościowe informacje z przemyślanymi strategiami sprzedażowymi. Sednem efektywnego content marketingu jest tworzenie treści, które nie tylko informują i edukują o produktach oraz trendach...
Influencer marketing w kontekście ecommerce to strategia współpracy sklepów internetowych z osobami posiadającymi znaczący wpływ i zasięg w mediach społecznościowych. Influencerzy promują ofertę marek, z którymi współpracują, poprzez swoje platformy, takie jak Instagram, YouTube, czy TikTok. Ich klienci mogą w ten sposób dotrzeć do szerokiej i zaangażowanej grupy odbiorców....
Email marketing w ecommerce to bardzo szerokie pojęcie. O tym zagadnieniu piszemy bardzo dużo w innych artykułach na blogu, dlatego tutaj przedstawimy tylko skrótowo kluczowe kwestie, które powinieneś mieć na uwadze, planując wysyłkę newsletterów i mailingów w sklepie internetowym Email marketing można – w największym uproszczeniu – podzielić na...
Sukces w ecommerce nie jest dziełem przypadku, lecz wynikiem przemyślanych, zaplanowanych i dobrze zrealizowanych strategii marketingowych. Co powinieneś mieć na uwadze, planując i realizując strategię marketingową sklepu internetowego? Zrozumienie i właściwe wykorzystanie narzędzi/kanałów takich, jak kampanie performance, media społecznościowe, email marketing, guerilla marketing czy content marketing, to fundament efektywnej...
Cross-selling to ogromny potencjał, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w sieci. Nie ma chyba poważnego sklepu internetowego, który nie wykorzystywałby – przynajmniej w podstawowym zakresie – jego benefitów. Jeśli czytasz ten artykuł, pewnie wiesz już, jak założyć czy jak wypromować sklep internetowy. Teraz pewnie zastanawiasz się raczej w jaki...
SEO sklepu internetowego jest nieodzownym elementem e-commerce, decydującym o widoczności w wynikach wyszukiwania. Skuteczne SEO może znacząco zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie – liczbę konwersji, zarówno tych małych (jak zapis do newslettera), jak i dużych (przede wszystkim – sprzedaż). SEO sklepu internetowego (a w zasadzie...
Większość z Was zapewne uzna ten artykuł za nudny. Chyba nikt – może poza prawnikami z powołania – nie lubi rozmawiać o prawnych zawiłościach. No, ale niestety, regulamin sklepu internetowego to coś, czego nie można zaniedbać. W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest zacięta, a zaufanie klientów staje się walutą...
W dzisiejszym świecie biznesu obecność online jest niezbędna praktycznie każdej firmie, a sklepom internetowym już w szczególności, ale jak wypromować sklep internetowy? W jaki sposób zrobić to mądrze i przede wszystkim efektywnie? W epoce, w której większość konsumentów rozpoczyna swoją podróż zakupową online, posiadanie dobrze zaprojektowanej i łatwo dostępnej...
W odpowiedzi na rosnące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i efektywności, Google i Yahoo wprowadzają nowe zasady dotyczące wysyłania wiadomości email na konta Gmail oraz Yahoo Mail, które zaczynają obowiązywać 1 lutego 2024 roku. Jak się do nich dostosować? Zmiany te dotyczą firm wysyłających i poniżej, i powyżej 5 tysięcy...
Napisz do nas, lub w treści zostaw swój numer telefonu – oddzwonimy ASAP.
Możesz też do nas zadzwonić:
+48 506 818 812