30sie
Marketing relacji z wykorzystaniem email marketingu

Marketing relacji z wykorzystaniem email marketingu

Marketing relacji (czy też marketing relacyjny) to koncepcja, która powstała już w latach osiemdziesiątych, ale w Polsce – także w kontekście email marketingu – mówi się o niej stosunkowo od niedawna.

Czytaj więcej
09sie
Stopka mailowa - co zawrzeć, jak się wyróżnić?

Stopka mailowa – co w niej zawrzeć i jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Stopka mailowa wydaje się najbardziej zaniedbanym elementem każdej wiadomości. Niektórzy wręcz nic albo niemal nic w niej nie zawierają. A to taka dobra okazja, żeby się wyróżnić, dać się lepiej poznać, a nawet zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej
28lip
Darmowy mailing? 4 bezpłatne narzędzia do email marketingu

Darmowy mailing? 4 bezpłatne narzędzia do email marketingu

Jeszcze nie wiesz, czy e-mail marketing jest dla Ciebie? Chcesz na razie spróbować i przekonać się, czy mailingi przyniosą oczekiwane rezultaty? Jeśli jesteś na tym etapie, powinieneś ograniczyć koszty, a tym samym – ryzyko. Na początek wybierz jedno z darmowych narzędzi do e-mail marketingu.

Czytaj więcej
10gru
Okienko pop-up - skuteczna metoda budowania bazy adresowej

Okienko pop-up – skuteczna metoda budowania bazy adresowej

„Konkurencja go nienawidzi! Znalazł jeden prosty sposób, jak zbierać adresy e-mail dziesięć razy szybciej” – można by zacząć żartobliwie ten artykuł. A o czym mowa? O pop-upie z zapisem do newslettera. Bez niego email marketing nie byłby tak… skuteczny.

Czytaj więcej
07lis
Email marketing w Wordpress - jak budować bazę adresową i tworzyć newslettery

Email marketing w WordPress – jak budować bazę adresową i tworzyć newslettery?

Jeśli posiadasz stronę internetową opartą o system WordPress, z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić z jego pomocą email marketing. WordPress daje w tej kwestii naprawdę sporo możliwości. Tylko czy wszystkie są warte twojej uwagi i twoich pieniędzy?

Czytaj więcej
04lis
Email marketing - dlaczego wciąż warto w niego inwestować?

Email marketing – dlaczego wciąż warto w niego inwestować?

Email marketing to temat, o którym moglibyśmy dyskutować bez końca. Także bez końca moglibyśmy wymieniać argumenty, dlaczego warto w niego inwestować.

Czytaj więcej
14paź
Mail powitalny - dlaczego jest taki ważny i jak go przygotować?

Mail powitalny – być może najważniejsza wiadomość w newsletterze

Na początku każdej relacji pada „dzień dobry” lub „cześć”. A na początku każdego newslettera powinien powinien pojawić się mail powitalny. To złota zasada, której warto się trzymać.

Czytaj więcej
08paź
Szablon newslettera – 10 wskazówek, jak zrobić go dobrze

Szablon newslettera – 10 wskazówek, jak zrobić go dobrze

Newsletter to w dzisiejszych czasach nie tylko istotny kanał sprzedaży, ale też wizytówka każdej firmy. Umówmy się, nie może wyglądać byle jak. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny email marketing, zadbaj o atrakcyjny, czytelny i wyświetlający się poprawnie newsletter (szablon).

Czytaj więcej
01paź
Email marketing – agencja do newslettera i marketing automation dla Ciebie

Email marketing – agencja do newslettera i marketing automation dla Ciebie

Email marketing. Po wielu latach współpracy z firmami od małych i lokalnych po ogromne i międzynarodowe potrafimy już dość dobrze określić ich potrzeby w zakresie tego zagadnienia i dopasować do nich właściwe narzędzia. A twojej firmie po co, tak właściwie, agencja email marketingowa? Odpowiedzmy sobie na to pytanie!

Czytaj więcej