01lut
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – o tym pamiętaj!

Większość z Was zapewne uzna ten artykuł za nudny. Chyba nikt – może poza prawnikami z powołania – nie lubi rozmawiać o prawnych zawiłościach. No, ale niestety, regulamin sklepu internetowego to coś, czego nie można zaniedbać. W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest zacięta, a zaufanie klientów staje się walutą...

Czytaj więcej
29sty
Jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy? O tym pamiętaj!

W dzisiejszym świecie biznesu obecność online jest niezbędna praktycznie każdej firmie, a sklepom internetowym już w szczególności, ale jak wypromować sklep internetowy? W jaki sposób zrobić to mądrze i przede wszystkim efektywnie? W epoce, w której większość konsumentów rozpoczyna swoją podróż zakupową online, posiadanie dobrze zaprojektowanej i łatwo dostępnej...

Czytaj więcej
25sty
Google i Yahoo

Google i Yahoo – ważne zmiany dla firm wysyłających wiadomości email. Co musisz wiedzieć i zrobić?

W odpowiedzi na rosnące wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i efektywności, Google i Yahoo wprowadzają nowe zasady dotyczące wysyłania wiadomości email na konta Gmail oraz Yahoo Mail, które zaczynają obowiązywać 1 lutego 2024 roku. Jak się do nich dostosować? Zmiany te dotyczą firm wysyłających i poniżej, i powyżej 5 tysięcy...

Czytaj więcej
14sty
Blog marketing

Blog marketing. Jak wykorzystać blog w strategii marketingowej firmy?

Blog marketing w świecie cyfrowym to nieocenione narzędzie dla każdego biznesu działającego w sieci. Pojęcie blogowania bywa często niedoceniane, ponieważ wielu nadal uważa, że to jedynie hobby, czy forma wyrażania osobistych przemyśleń. Nic bardziej mylnego! Blog marketing to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale każdej firmy, które potrafi przynieść...

Czytaj więcej
14sty
Sklep internetowy za darmo

Sklep internetowy za darmo. Jak stworzyć i korzystać? Poradnik dla początkujących

Sklep internetowy za darmo nie jest czymś nieuchwytnym, ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak takowy założyć? Dzięki technologii, która rozwija się z dnia na dzień, otworzenie własnego sklepu online jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz dużych inwestycji, a nawet nie musisz posiadać dużej wiedzy technicznej. Wystarczy trochę pasji...

Czytaj więcej
14sty

Skuteczne CTA. Jak skłonić klienta do działania?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre emaile skłaniają Cię do działania, podczas gdy inne lądują bezpośrednio w koszu? Sekretem jest skuteczne CTA, czyli call to action. To (czasem bardzo drobny) element, którego zadaniem jest skłonić odbiorcę do działania – zapisu do newslettera, zakupu produktu czy skontaktowania się z nami....

Czytaj więcej
02lis

Jak zaprojektować sklep internetowy? Zwracaj uwagę na te aspekty!

W dobie cyfryzacji i rosnącej roli e-commerce posiadanie funkcjonalnego i estetycznego sklepu internetowego stało się niemal obowiązkowym elementem dla każdego przedsiębiorcy, który ma tylko cokolwiek wspólnego z handlem.  Ale jak zabrać się za projektowanie sklepu online, który nie tylko przyciągnie uwagę, ale również zamieni wirtualnych przeglądających w rzeczywistych kupujących?...

Czytaj więcej
02lis
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jaka platforma do sklepu internetowego? Na co zwracać uwagę?

Rozpoczęcie działalności w e-commerce może być ekscytującym krokiem w rozwijaniu własnego biznesu. Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego to jedna z ważniejszych decyzji do podjęcia w początkowej fazie biznesu.  Platforma sklepowa to absolutna baza dla każdego biznesu e-commerce, która pozwala nie tylko efektywnie zarządzać asortymentem i zamówieniami, ale również...

Czytaj więcej
19paź
Black Friday Marketing

Black Friday i marketing. Jak zwiększyć sprzedaż w Czarny Piątek?

Black Friday, nazywany „świętem e-commerce”, to dla klientów szansa na złapanie okazji, a dla sklepów internetowych – na podkręcenie sprzedaży. Przyjrzyjmy się tej drugiej stronie medalu. Jak wykorzystać Czarny Piątek do zwiększenia zysku? Black Friday, znane również jako Czarny Piątek, to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlowym, które...

Czytaj więcej