Stopka mailowa wydaje się najbardziej zaniedbanym elementem każdej wiadomości. Niektórzy wręcz nic albo niemal nic w niej nie zawierają. A to taka dobra okazja, żeby się wyróżnić, dać się lepiej poznać, a nawet zwiększyć sprzedaż.
Czytaj więcejJeszcze nie wiesz, czy e-mail marketing jest dla Ciebie? Chcesz na razie spróbować i przekonać się, czy mailingi przyniosą oczekiwane rezultaty? Jeśli jesteś na tym etapie, powinieneś ograniczyć koszty, a tym samym – ryzyko. Na początek wybierz jedno z darmowych narzędzi do e-mail marketingu.
Czytaj więcej„Konkurencja go nienawidzi! Znalazł jeden prosty sposób, jak zbierać adresy e-mail dziesięć razy szybciej” – można by zacząć żartobliwie ten artykuł. A o czym mowa? O pop-upie z zapisem do newslettera. Bez niego email marketing nie byłby tak… skuteczny.
Czytaj więcejJeśli posiadasz stronę internetową opartą o system WordPress, z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić z jego pomocą email marketing. WordPress daje w tej kwestii naprawdę sporo możliwości. Tylko czy wszystkie są warte twojej uwagi i twoich pieniędzy?
Czytaj więcejEmail marketing to temat, o którym moglibyśmy dyskutować bez końca. Także bez końca moglibyśmy wymieniać argumenty, dlaczego warto w niego inwestować.
Czytaj więcejNa początku każdej relacji pada „dzień dobry” lub „cześć”. A na początku każdego newslettera powinien powinien pojawić się mail powitalny. To złota zasada, której warto się trzymać.
Czytaj więcejNewsletter to w dzisiejszych czasach nie tylko istotny kanał sprzedaży, ale też wizytówka każdej firmy. Umówmy się, nie może wyglądać byle jak. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny email marketing, zadbaj o atrakcyjny, czytelny i wyświetlający się poprawnie newsletter (szablon).
Czytaj więcejEmail marketing. Po wielu latach współpracy z firmami od małych i lokalnych po ogromne i międzynarodowe potrafimy już dość dobrze określić ich potrzeby w zakresie tego zagadnienia i dopasować do nich właściwe narzędzia. A twojej firmie po co, tak właściwie, agencja email marketingowa? Odpowiedzmy sobie na to pytanie!
Czytaj więcejCzęsto używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to synonimy, newsletter i mailing to nie do końca to samo. Warto poznać definicje obu tych zwrotów i zacząć używać ich poprawnie. Newsletter i mailing łączy to, że jeden i drugi...
Czytaj więcej