09Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 9 lipiec 2019 W: Blog Komentarze: 0

Często używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to...

Czytaj więcej
23Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 23 sierpień 2018 W: Blog Komentarze: 0

Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy...

Czytaj więcej
16Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 16 sierpień 2018 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, tylko wdrożysz wiadomości,...

Czytaj więcej
17Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 17 lipiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Projektowanie newsletterów – wbrew pozorom – daje szerokie pole do popisu. Zaprojektowanie dobrego (czyli skutecznego) mailingu nie jest wcale...

Czytaj więcej
01Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 lipiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Nie zawsze te same rozwiązania działają na każdą grupę odbiorców, ale jest cały szereg wytycznych, których warto się trzymać,...

Czytaj więcej
29Jun
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 29 czerwiec 2018 W: Blog Komentarze: 0

Zdecydowałeś się realizować w swojej firmie strategię e-mail marketingu? Świetnie! Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać i dlaczego warto przynajmniej...

Czytaj więcej
22May
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 22 maj 2018 W: Blog Komentarze: 0

Autorespondery to, najprościej rzecz ujmując, wiadomości wysyłane automatycznie przez narzędzie do e-mail marketingu do ściśle określonej grupy odbiorców, w...

Czytaj więcej
12Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 12 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Przygotowaliśmy 20-stronicowy materiał, który pomoże Ci wybrać system do e-mail marketingu (lub marketing automation), a także pokaże Ci, dlaczego...

Czytaj więcej
08Sep
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 8 wrzesień 2017 W: Blog Komentarze: 0

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak...

Czytaj więcej
05Apr
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 kwiecień 2017 W: Blog Komentarze: 0

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie...

Czytaj więcej