Dobry zwyczaj (i prawo!) nakazuje dołączanie do każdego newslettera informacji o możliwości rezygnacji z wysyłki. Zbyt duża ilość anulacji subskrypcji może zaboleć. Istnieją jednak skuteczne i łatwe do wprowadzenia sposoby na to, by chronić się przed nadmierną utratą odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze z nich.
Czytaj więcejBędziemy odpowiadać za kompleksową realizację kampanii e-mail marketingowych francuskiego giganta z branży automotive. Pierwszą z nich przeprowadziliśmy już na przełomie listopada i grudnia; dotyczyła samochodów użytkowych Citroëna.
Czytaj więcejW jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl. “Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie...
Czytaj więcejNajlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, które prawdopodobnie masz na wyciągnięcie ręki, a być może o nich zapominasz. 1....
Czytaj więcejJest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów. I choć wskazówek, jak tworzyć kreatywne newslettery, jest w internecie...
Czytaj więcejBlack Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają z przeciążenia. Konsumenci tego dnia wydają dużo więcej niż planowali, a marketerzy stają na głowie, aby wydawali jeszcze więcej. Wystarczy dedykowana oferta, rabat i odpowiednia komunikacja. Jednym z kanałów jest...
Czytaj więcejOdwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Przydają się one zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w pracach nad blogami czy do produkcji wszelkiego rodzaju banerów. I choć w internecie znaleźć można ich całe mnóstwo, to pobieranie większości z nich wiąże się z konsekwencjami prawnymi lub/i finansowymi....
Czytaj więcejJeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem łatwo zaplanować i zrobić “na zapas”, żeby mieć je już “odhaczone” i móc zająć się innymi rzeczami. To niestety częste podejście marketerów, które lubi się mścić. Bo mailing przyjmie wszystko,...
Czytaj więcejJedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii e-mail marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki newsletterów/mailingów. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, rozglądając się za tym najwłaściwszym. Od razu uprzedzamy – ideałów nie ma 😉
Czytaj więcejAnimails to jedyna w swoim rodzaju agencja e-mail marketingowa. Stworzona przez ekspertów, którzy odpowiadali za najczęściej nagradzane kampanie e-mail marketingowe w Polsce.