16Jan
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 16 styczeń 2017 W: Blog Komentarze: 0

W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl...

Czytaj więcej
05Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 5 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć...

Czytaj więcej
01Dec
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 1 grudzień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm,...

Czytaj więcej
28Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Black Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają...

Czytaj więcej
17Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 17 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 1

Odwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Przydają się one zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w...

Czytaj więcej
10Nov
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 10 listopad 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem...

Czytaj więcej
29Aug
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 29 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii e-mail marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki...

Czytaj więcej
11Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 11 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów...

Czytaj więcej
28Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 lipiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz e-mail marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie...

Czytaj więcej
15Jun
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 15 czerwiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Open rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych. Obliczając jego wartość, możemy szybko przekonać...

Czytaj więcej