Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz email marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie jest konwersja i jak ją mierzyć. Niezbędne informacje na ten temat przedstawiam niżej. Zapraszam do lektury!
Czytaj więcejOpen rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych. Obliczając jego wartość, możemy szybko przekonać się, jaki typ wiadomości cieszy się największym zainteresowaniem odbiorców i podjąć odpowiednie kroki, jeżeli jest niezadowalający. W niniejszym artykule przedstawiamy sprawdzone i efektywne metody na poprawę wskaźnika otwarć e-maili. Życzymy...
Czytaj więcejDobra strategia e-mail marketingowa to, oprócz zautomatyzowanych ścieżek komunikacji i regularnych wysyłek kampanii, także przygotowanie planu wysyłek specjalnych. Są one okazją do tego, żeby przełamać sztampę w komunikacji, zwrócić się do klientów bezpośrednio, przygotować coś zabawnego lub inspirującego. O tym jak wykorzystujemy kalendarz świąt we współpracy z Morele.net możesz...
Czytaj więcejOpen rate’y (czy – pisząc po polsku – współczynniki otwarć) spędzają sen z powiek większości e-marketerów i e-mail marketerów. W branżowych artykułach i na konferencjach trąbi się o tym, jakie to one są ważne. Czy błędnie? Nie do końca. Open rate’y nie są bez znaczenia, ale aby poprawnie je...
Czytaj więcejSą dwie rzeczy, które można na pewno i z pełną odpowiedzialnością powiedzieć o email marketingu. Jest szalenie skuteczny, ale… wymaga dużo pracy, wiedzy i umiejętności z kilku różnych obszarów e-marketingu.
Czytaj więcej