11Aug
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 11 sierpień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów...

Czytaj więcej
28Jul
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 28 lipiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz e-mail marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie...

Czytaj więcej
15Jun
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 15 czerwiec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Open rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych. Obliczając jego wartość, możemy szybko przekonać...

Czytaj więcej
06Apr
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 6 kwiecień 2016 W: Blog Komentarze: 0

Dobra strategia e-mail marketingowa to, oprócz zautomatyzowanych ścieżek komunikacji i regularnych wysyłek kampanii, także przygotowanie planu wysyłek specjalnych. Są...

Czytaj więcej
23Mar
Autor: Artur Dąbrowski Opublikowano: 23 marzec 2016 W: Blog Komentarze: 2

Open rate’y (czy – pisząc po polsku – współczynniki otwarć) spędzają sen z powiek większości e-marketerów i e-mail marketerów....

Czytaj więcej
15Mar
Autor: Filip Kłodawski Opublikowano: 15 marzec 2016 W: Blog Komentarze: 0

Są dwie rzeczy, które można na pewno i z pełną odpowiedzialnością powiedzieć o e-mail marketingu. Jest szalenie skuteczny, ale…...

Czytaj więcej