08wrz
Tematy newslettera - 7 rodzajów, które zapewnią ci wysoki open rate

7 rodzajów tematów newslettera, które zapewnią Ci wysoki open rate

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak opętani. Każda firma sprzedaje co innego i każda komunikuje się ze swoimi odbiorcami w inny sposób, ergo każdy temat powinien być opracowany przez doświadczoną osobę (najlepiej – copywritera). Ale…

Czytaj więcej
05kwi
7 najczęstszych problemów w email marketingu

7 najczęstszych problemów w email marketingu

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie niesie mailing. W konsekwencji skrzynki mailowe internautów pękają w szwach, a prowadzenie dobrych kampanii jest coraz trudniejsze. Zobacz, z jakimi problemami najczęściej spotkamy się w e-mail marketingu...

Czytaj więcej
24mar
Jak stworzyć skuteczny newsletter_ Wszystko, o czym należy pamiętać

Jak stworzyć skuteczny newsletter? Wszystko, o czym należy pamiętać

Dobry newsletter jest jak ulubione czasopismo – czeka się na najnowszą publikację i z zainteresowaniem przegląda treści. Chcesz mieć taki?  Przygotowaliśmy garść porad, które pomogą Ci krok po kroku przygotować skuteczny newsletter. Przydatny, wyczekiwany i chętnie czytany. Taki, o którym marzy każda firma.

Czytaj więcej
17mar
Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Drobne niedopatrzenie grozi obniżeniem skuteczności mailingu. Zanim rozpoczniesz kampanię mailingową, sprawdź, czy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.

Czytaj więcej
07mar
Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona_

Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona?

Wydawałoby się, że kupno gotowej bazy mailingowej to wygodne rozwiązanie, pozwalające marketerowi zaoszczędzić czas. W końcu można natychmiast rozpocząć kampanię i szybciej realizować cele sprzedażowe. Droga na skróty kusi, jednak uwierz nam: kupując bazę, narażasz się na straty.

Czytaj więcej
02mar
Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Są dwie rzeczy, które najczęściej możesz usłyszeć lub o których możesz przeczytać w kontekście email marketingu. Pierwszą jest to, że jest szalenie skuteczny. Drugą – że jest szalenie prosty.

Czytaj więcej
28lut
Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

W e-mail marketingu określenie double opt-in oznacza podwójną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową. Zobacz, dlaczego warto dwukrotnie prosić o potwierdzenie subskrypcji newslettera.

Czytaj więcej
20lut
Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Każdego dnia pojawia się mnóstwo możliwości do budowania listy mailingowej. Twoja konkurencja na pewno je wykorzystuje, a Ty? Podpowiadamy, gdzie szukać okazji do zbierania kontaktów i jak robić z nich użytek.

Czytaj więcej
10lut
Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing to świetny sposób na promocję, zwiększanie sprzedaży i utrzymywanie relacji z klientami. Jednak, chcąc, aby był skuteczny i nie naraził nas na szkody (wizerunkowe czy finansowe), musimy pamiętać o dobrych praktykach i o… stosowaniu się do przepisów.

Czytaj więcej