07mar
Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona_

Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona?

Wydawałoby się, że kupno gotowej bazy mailingowej to wygodne rozwiązanie, pozwalające marketerowi zaoszczędzić czas. W końcu można natychmiast rozpocząć kampanię i szybciej realizować cele sprzedażowe. Droga na skróty kusi, jednak uwierz nam: kupując bazę, narażasz się na straty.

Czytaj więcej
02mar
Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Są dwie rzeczy, które najczęściej możesz usłyszeć lub o których możesz przeczytać w kontekście email marketingu. Pierwszą jest to, że jest szalenie skuteczny. Drugą – że jest szalenie prosty.

Czytaj więcej
28lut
Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

W e-mail marketingu określenie double opt-in oznacza podwójną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową. Zobacz, dlaczego warto dwukrotnie prosić o potwierdzenie subskrypcji newslettera.

Czytaj więcej
20lut
Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Każdego dnia pojawia się mnóstwo możliwości do budowania listy mailingowej. Twoja konkurencja na pewno je wykorzystuje, a Ty? Podpowiadamy, gdzie szukać okazji do zbierania kontaktów i jak robić z nich użytek.

Czytaj więcej
10lut
Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing to świetny sposób na promocję, zwiększanie sprzedaży i utrzymywanie relacji z klientami. Jednak, chcąc, aby był skuteczny i nie naraził nas na szkody (wizerunkowe czy finansowe), musimy pamiętać o dobrych praktykach i o… stosowaniu się do przepisów.

Czytaj więcej
30sty
Animails - Platinium

Newslettery Fitness Platinium i Smart Gym w naszych rękach

Platinium Wellness Sp. z o.o., do której należą sieci klubów Fitness Platinium oraz Smart Gym, powierzyła nam kompleksową obsługę e-mail marketingu.

Czytaj więcej
26sty
Opt-out, opt-down... czyli jak mądrze rozwiązać wypis z newslettera

Opt-out, opt-down… czyli jak mądrze rozwiązać wypis z newslettera

Dobry zwyczaj (i prawo!) nakazuje dołączanie do każdego newslettera informacji o możliwości rezygnacji z wysyłki. Zbyt duża ilość anulacji subskrypcji może zaboleć. Istnieją jednak skuteczne i łatwe do wprowadzenia sposoby na to, by chronić się przed nadmierną utratą odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze z nich.

Czytaj więcej
23sty

Citroën powierza nam email marketing i marketing automation

Będziemy odpowiadać za kompleksową realizację kampanii e-mail marketingowych francuskiego giganta z branży automotive. Pierwszą z nich przeprowadziliśmy już na przełomie listopada i grudnia; dotyczyła samochodów użytkowych Citroëna.

Czytaj więcej
16sty
Animails i Money.pl

Rozpoczynamy współpracę z grupą Money.pl

W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl. “Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie...

Czytaj więcej