05gru
Jak budować bazę adresową? 5 miejsc, w których powinieneś zbierać adresy e-mail

Jak budować bazę adresową? 5 miejsc, w których powinieneś zbierać adresy email

Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi.

Czytaj więcej
01gru
13 inspirujących newsletterów, które warto śledzić

13 inspirujących newsletterów, które warto śledzić

Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów.

Czytaj więcej
28lis
E-mail marketing w Czarny Piątek (Black Friday). Jak to robiły polskie marki?

Email marketing w Czarny Piątek (Black Friday). Jak to robią polskie marki?

Black Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają z przeciążenia. Konsumenci tego dnia wydają dużo więcej niż planowali, a marketerzy stają na głowie, aby wydawali jeszcze więcej.

Czytaj więcej
17lis
13 stocków z darmowymi zdjęciami

Skąd brać zdjęcia do newsletterów (i nie tylko)? 13 darmowych stocków, które warto śledzić

Odwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Potrzebne są zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w pracach nad blogami czy do produkcji wszelkiego rodzaju banerów.

Czytaj więcej
10lis
8 prostych i bezkosztowych sposobów na wzbogacenie newslettera

8 prostych i bezkosztowych sposobów na wzbogacenie newslettera  

Jeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem łatwo zaplanować i zrobić “na zapas”, żeby mieć je już “odhaczone” i móc zająć się innymi rzeczami.

Czytaj więcej
29sie
email marketingu_ 15 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę

Jak wybrać system do email marketingu? 15 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę

Jedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii email marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki newsletterów/mailingów.

Czytaj więcej
11sie
Responsywne newslettery

Responsywne newslettery – przyszłość, teraźniejszość, a może… bezużyteczność?

Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów mówi się o RWD – Responsive Web Design. Czy słusznie?

Czytaj więcej
28lip
Jak mierzyć efektywność e-mail marketingu?

Jak mierzyć efektywność email marketingu? Krótka rozprawka o konwersjach

Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz email marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie jest konwersja i jak ją mierzyć. Niezbędne informacje na ten temat przedstawiam niżej. Zapraszam do lektury!

Czytaj więcej
15cze
10 sposobów na poprawę współczynnika otwarć (open rate)

10 sposobów na poprawę współczynnika otwarć (open rate)

Open rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych.

Czytaj więcej