W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl. “Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie...
Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi.
Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów.
Black Friday – czy też Czarny Piątek – to w internecie czas, gdy serwery płoną do czerwoności i strony padają z przeciążenia. Konsumenci tego dnia wydają dużo więcej niż planowali, a marketerzy stają na głowie, aby wydawali jeszcze więcej.
Odwiecznym problemem marketerów są zdjęcia, grafiki, animacje, wizualizacje… Potrzebne są zarówno do mailingów czy newsletterów, jak i w pracach nad blogami czy do produkcji wszelkiego rodzaju banerów.
Jeśli e-mail marketing jest w firmie jednym z kilku kanałów komunikacji, łatwo wpaść w nim w rutynę. Mailingi bowiem łatwo zaplanować i zrobić “na zapas”, żeby mieć je już “odhaczone” i móc zająć się innymi rzeczami.
Jedną z pierwszych czynności, które należy wykonać, ruszając z realizacją strategii email marketingowej, jest oczywiście dobór narzędzia do wysyłki newsletterów/mailingów.
Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów mówi się o RWD – Responsive Web Design. Czy słusznie?
Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz email marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie jest konwersja i jak ją mierzyć. Niezbędne informacje na ten temat przedstawiam niżej. Zapraszam do lektury!
Napisz do nas, lub w treści zostaw swój numer telefonu – oddzwonimy ASAP.
Możesz też do nas zadzwonić:
+48 506 818 812