29cze
Strategia email marketingu - co warto przemyśleć, zanim zaczniesz?

Strategia email marketingu – co warto przemyśleć, zanim zaczniesz?

Zdecydowałeś się realizować w swojej firmie strategię e-mail marketingu? Świetnie! Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać i dlaczego warto przynajmniej część jej realizacji oddać w ręce specjalistów.

Czytaj więcej
22maj
Autorespondery i follow-upy - co powinieneś o nich wiedzieć?

Autorespondery i wiadomości follow-up w email marketingu

Autorespondery to, najprościej rzecz ujmując, wiadomości wysyłane automatycznie przez narzędzie do e-mail marketingu do ściśle określonej grupy odbiorców, w ściśle określonych okolicznościach. Po tym, jak opracujesz ich treść i formę, wystarczy, że ustalisz bodziec (np. wykonanie przez użytkownika określonej akcji albo upływ wyznaczonej liczby dni), pod wpływem którego zostaną...

Czytaj więcej
12wrz
Jak wybrać system do e-mail marketingu?

Pobierz bezpłatny PDF: Jak wybrać system do email marketingu?

Przygotowaliśmy 20-stronicowy materiał, który pomoże Ci wybrać system do e-mail marketingu (lub marketing automation), a także pokaże Ci, dlaczego samo narzędzie to dopiero połowa sukcesu i o czym powinieneś jeszcze pomyśleć, aby osiągnąć sukces w e-mail marketingu. Pobierz PDF  

Czytaj więcej
08wrz
Tematy newslettera - 7 rodzajów, które zapewnią ci wysoki open rate

7 rodzajów tematów newslettera, które zapewnią Ci wysoki open rate

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak opętani. Każda firma sprzedaje co innego i każda komunikuje się ze swoimi odbiorcami w inny sposób, ergo każdy temat powinien być opracowany przez doświadczoną osobę (najlepiej – copywritera). Ale…

Czytaj więcej
05kwi
7 najczęstszych problemów w email marketingu

7 najczęstszych problemów w email marketingu

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie niesie mailing. W konsekwencji skrzynki mailowe internautów pękają w szwach, a prowadzenie dobrych kampanii jest coraz trudniejsze. Zobacz, z jakimi problemami najczęściej spotkamy się w e-mail marketingu...

Czytaj więcej
24mar
Jak stworzyć skuteczny newsletter_ Wszystko, o czym należy pamiętać

Jak stworzyć skuteczny newsletter? Wszystko, o czym należy pamiętać

Dobry newsletter jest jak ulubione czasopismo – czeka się na najnowszą publikację i z zainteresowaniem przegląda treści. Chcesz mieć taki?  Przygotowaliśmy garść porad, które pomogą Ci krok po kroku przygotować skuteczny newsletter. Przydatny, wyczekiwany i chętnie czytany. Taki, o którym marzy każda firma.

Czytaj więcej
17mar
Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Drobne niedopatrzenie grozi obniżeniem skuteczności mailingu. Zanim rozpoczniesz kampanię mailingową, sprawdź, czy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.

Czytaj więcej
07mar
Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona_

Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona?

Wydawałoby się, że kupno gotowej bazy mailingowej to wygodne rozwiązanie, pozwalające marketerowi zaoszczędzić czas. W końcu można natychmiast rozpocząć kampanię i szybciej realizować cele sprzedażowe. Droga na skróty kusi, jednak uwierz nam: kupując bazę, narażasz się na straty.

Czytaj więcej
02mar
Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Są dwie rzeczy, które najczęściej możesz usłyszeć lub o których możesz przeczytać w kontekście email marketingu. Pierwszą jest to, że jest szalenie skuteczny. Drugą – że jest szalenie prosty.

Czytaj więcej