11sie
Responsywne newslettery

Responsywne newslettery – przyszłość, teraźniejszość, a może… bezużyteczność?

Z każdym rokiem coraz częściej otwieramy maile na smartfonach. W związku z tym od dłuższego czasu w kontekście newsletterów mówi się o RWD – Responsive Web Design. Czy słusznie?

Czytaj więcej
28lip
Jak mierzyć efektywność e-mail marketingu?

Jak mierzyć efektywność email marketingu? Krótka rozprawka o konwersjach

Jeśli chcesz wiedzieć, czy prowadzisz email marketing dobrze, musisz analizować wyniki. A żeby robić to mądrze, musisz mieć świadomość, czym dokładnie jest konwersja i jak ją mierzyć. Niezbędne informacje na ten temat przedstawiam niżej. Zapraszam do lektury!

Czytaj więcej
15cze
10 sposobów na poprawę współczynnika otwarć (open rate)

10 sposobów na poprawę współczynnika otwarć (open rate)

Open rate to jeden z najistotniejszych wskaźników analizowanych w czasie mailowych kampanii marketingowych.

Czytaj więcej
06kw.
Święta – idealna okazja na zwiększenie CTR-u o 75% i budowanie relacji z klientami

Święta – idealna okazja na zwiększenie CTR-u o 75% i budowanie relacji z klientami

Dobra strategia e-mail marketingowa to, oprócz zautomatyzowanych ścieżek komunikacji i regularnych wysyłek kampanii, także przygotowanie planu wysyłek specjalnych.

Czytaj więcej
23mar
5 rzeczy, które musisz wiedzieć o open rate’ach

5 rzeczy, które musisz wiedzieć o open rate’ach

Open rate’y (czy – pisząc po polsku – współczynniki otwarć) spędzają sen z powiek większości e-marketerów i e-mail marketerów. W branżowych artykułach i na konferencjach trąbi się o tym, jakie to one są ważne. Czy błędnie?

Czytaj więcej
15mar
Co musisz wiedzieć, aby prowadzić skuteczny email marketing?

Co musisz wiedzieć, aby prowadzić skuteczny email marketing?

Są dwie rzeczy, które można na pewno i z pełną odpowiedzialnością powiedzieć o email marketingu. Jest szalenie skuteczny, ale… wymaga dużo pracy, wiedzy i umiejętności z kilku różnych obszarów e-marketingu.

Czytaj więcej