10gru
Okienko pop-up - skuteczna metoda budowania bazy adresowej

Okienko pop-up – skuteczna metoda budowania bazy adresowej

„Konkurencja go nienawidzi! Znalazł jeden prosty sposób, jak zbierać adresy e-mail dziesięć razy szybciej” – można by zacząć żartobliwie ten artykuł. A o czym mowa? O pop-upie z zapisem do newslettera. Bez niego email marketing nie byłby tak… skuteczny.

Czytaj więcej
07lis
Email marketing w Wordpress - jak budować bazę adresową i tworzyć newslettery

Email marketing w WordPress – jak budować bazę adresową i tworzyć newslettery?

Jeśli posiadasz stronę internetową opartą o system WordPress, z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić z jego pomocą email marketing. WordPress daje w tej kwestii naprawdę sporo możliwości. Tylko czy wszystkie są warte twojej uwagi i twoich pieniędzy?

Czytaj więcej
04lis
Email marketing - dlaczego wciąż warto w niego inwestować?

Email marketing – dlaczego wciąż warto w niego inwestować?

Email marketing to temat, o którym moglibyśmy dyskutować bez końca. Także bez końca moglibyśmy wymieniać argumenty, dlaczego warto w niego inwestować.

Czytaj więcej
14paź
Mail powitalny - dlaczego jest taki ważny i jak go przygotować?

Mail powitalny – być może najważniejsza wiadomość w newsletterze

Na początku każdej relacji pada „dzień dobry” lub „cześć”. A na początku każdego newslettera powinien powinien pojawić się mail powitalny. To złota zasada, której warto się trzymać.

Czytaj więcej
08paź
Szablon newslettera – 10 wskazówek, jak zrobić go dobrze

Szablon newslettera – 10 wskazówek, jak zrobić go dobrze

Newsletter to w dzisiejszych czasach nie tylko istotny kanał sprzedaży, ale też wizytówka każdej firmy. Umówmy się, nie może wyglądać byle jak. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny email marketing, zadbaj o atrakcyjny, czytelny i wyświetlający się poprawnie newsletter (szablon).

Czytaj więcej
01paź
Email marketing – agencja do newslettera i marketing automation dla Ciebie

Email marketing – agencja do newslettera i marketing automation dla Ciebie

Email marketing. Po wielu latach współpracy z firmami od małych i lokalnych po ogromne i międzynarodowe potrafimy już dość dobrze określić ich potrzeby w zakresie tego zagadnienia i dopasować do nich właściwe narzędzia. A twojej firmie po co, tak właściwie, agencja email marketingowa? Odpowiedzmy sobie na to pytanie!

Czytaj więcej
09lip
Co to jest newsletter, a co to jest mailing – definicje

Co to jest newsletter, a co to jest mailing – definicje

Często używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to synonimy, newsletter i mailing to nie do końca to samo. Warto poznać definicje obu tych zwrotów i zacząć używać ich poprawnie.

Czytaj więcej
23sie
5 powodów, dla których nie powinieneś zastępować newslettera marketing automation

5 powodów, dla których nie powinieneś zastępować newslettera marketing automation

Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy za niego decydowały, co i kiedy wysłać do klienta?

Czytaj więcej
16sie
Email marketing w sklepie internetowym – 5 wiadomości, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż

Email marketing w sklepie internetowym – 5 wiadomości, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż

Email marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, lecz wdrożysz wiadomości, o których piszemy w poniższym artykule, możesz spodziewać się wyraźnego wzrostu przychodów z tego kanału. Co równie ważne, wszystkie z nich wystarczy przygotować raz – później będą się wysyłać automatycznie.

Czytaj więcej