28sie
Back To School

Skuteczny marketing na Back to School. Sprawdź, jakie korzyści płyną z kampanii

Wraz z końcem wakacji każdego roku miliony rodziców i uczniów zastanawiają się nad zakupem niezbędnych artykułów szkolnych. Skuteczny marketing to nie tylko dobry newsletter, czy marketing automation, to również znakomite połączenie strategii, kreatywności i zrozumienia specyfiki sezonu „Back to School”.

Czytaj więcej
17sie
Wysyłka masowa SMS - jak wybrać narzędzie i przeprowadzić skuteczną kampanię - nagłówek

Wysyłka masowa SMS – jak wybrać narzędzie i przeprowadzić skuteczną kampanię?

Wysyłka masowa SMS – obok email marketingu – stanowi już od lat ważny element strategii komunikacji z klientami w wielu przedsiębiorstwach. Jeśli jeszcze tego nie robisz, może najwyższy czas zacząć? Wysyłka masowa SMS to skuteczne narzędzie, które pozwala firmom na szybkie i efektywne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Niezależnie...

Czytaj więcej
09sie

Jak napisać dobre hasło reklamowe? Wskazówki i porady

Dobre hasło reklamowe to kluczowy element w komunikacji marketingowej, niezależnie od tego, czy mówimy o email marketingu, czy o jakimkolwiek innym kanale, którym chcesz dotrzeć do swoich (potencjalnych i obecnych) klientów. To krótkie, lecz wymowne zdanie ma na celu przyciągnąć uwagę klientów, zbudować pozytywny wizerunek marki oraz zachęcić do...

Czytaj więcej
03sie

Wymiary newslettera – Jaka jest optymalna szerokość i dlaczego?

Wymiary newslettera w email marketingu mają duże znaczenie. Jednym ze szczegółów, o których powinieneś pomyśleć, jest szerokość. Parametr ten wpływa na czytelność i ogólną estetykę wiadomości. Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy istnieje optymalna szerokość mailingów, które wysyłasz do klientów?

Czytaj więcej
31lip
Szablon maila - 10 aspektów, na które powinieneś zwrócić uwagę

Szablon maila – 10 aspektów, na które powinieneś zwrócić uwagę

Projektowanie szablonu maila, będącego fundamentem skutecznego email marketingu, to więcej niż tylko kwestia estetyki. W tym artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, tworząc szablon maila, który przyciągnie uwagę odbiorcy i przekaże Twoje przesłanie w jak najbardziej efektywny sposób.

Czytaj więcej
28cze
Baza firm - jak legalnie pozyskać maile do komunikacji B2B

Baza maili – jak legalnie pozyskać maile do komunikacji B2B?

Wielu marketerów i właścicieli firm zastanawia się, gdzie i w jaki sposób pozyskać adresy email do komunikacji B2B, aby prowadzić skuteczny email marketing i jednocześnie nie narazić się na kary związane z RODO. Podpowiadamy, jak to zrobić!

Czytaj więcej
12cze
Emaile w HTML - najlepsze edytory do tworzenia newsletterów

Maile w HTML – najlepsze edytory kodu do tworzenia newsletterów

Maile w HTML to przede wszystkim wymóg posiadania precyzyjnego narzędzia – edytora kodu. Takowych na rynku jest oczywiście całe mnóstwo, ale my skupimy się dzisiaj na tych najbardziej popularnych. Tych, dzięki którym proces tworzenia emaili w HTML staje się jeszcze łatwiejszy i bardziej efektywny.

Czytaj więcej
06cze
DNS, SPF, DKIM - czym są i dlaczego są tak ważne w email marketingu - nagłówek

DNS, SPF i DKIM – czym są i dlaczego są tak ważne w email marketingu?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za skutecznym email marketingiem? Oczywiście czynników, które na to wpływają, jest wiele. Niektóre są widoczne na pierwszy rzut oka (np. projekt graficzny czy temat wiadomości), a inne kryją się za kulisami. Te drugie, choć ukryte, wcale nie są mniej ważne od tych pierwszych....

Czytaj więcej
22maj
Tryb ciemny (dark mode). Jak wpływa na email marketing i newslettery?

Dark mode – jak tryb ciemny wpływa na email marketing i newslettery?

Dark mode szturmem wziął nasze urządzenia mobilne i zawładnął gustami oraz sercami użytkowników smartfonów. Generalnie rzecz biorąc, w trybie ciemnym nie ma nic złego… chyba że akurat zajmujesz się email marketingiem. Przygotowywanie newsletterów ma niejako wpisaną w swoje DNA dbałość o to, by komunikat, który wysyłamy, docierał do odbiorców...

Czytaj więcej