05kw.
7 najczęstszych problemów w email marketingu

7 najczęstszych problemów w email marketingu

E-mail marketing to wciąż żywe i skuteczne narzędzie do budowania audytorium odbiorców i pozyskiwania klientów. Każdy marketer zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie niesie mailing. W konsekwencji skrzynki mailowe internautów pękają w szwach, a prowadzenie dobrych kampanii jest coraz trudniejsze. Zobacz, z jakimi problemami najczęściej spotkamy się w e-mail marketingu...

Czytaj więcej
24mar
Jak stworzyć skuteczny newsletter_ Wszystko, o czym należy pamiętać

Jak stworzyć skuteczny newsletter? Wszystko, o czym należy pamiętać

Dobry newsletter jest jak ulubione czasopismo – czeka się na najnowszą publikację i z zainteresowaniem przegląda treści. Chcesz mieć taki?  Przygotowaliśmy garść porad, które pomogą Ci krok po kroku przygotować skuteczny newsletter. Przydatny, wyczekiwany i chętnie czytany. Taki, o którym marzy każda firma.

Czytaj więcej
17mar
Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Kampanie mailingowe – 10 rzeczy, o których powinieneś pamiętać

Drobne niedopatrzenie grozi obniżeniem skuteczności mailingu. Zanim rozpoczniesz kampanię mailingową, sprawdź, czy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.

Czytaj więcej
07mar
Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona_

Baza mailingowa – własna, wypożyczona, a może kupiona?

Wydawałoby się, że kupno gotowej bazy mailingowej to wygodne rozwiązanie, pozwalające marketerowi zaoszczędzić czas. W końcu można natychmiast rozpocząć kampanię i szybciej realizować cele sprzedażowe. Droga na skróty kusi, jednak uwierz nam: kupując bazę, narażasz się na straty.

Czytaj więcej
02mar
Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Kiedy myśleć o zleceniu email marketingu agencji?

Są dwie rzeczy, które najczęściej możesz usłyszeć lub o których możesz przeczytać w kontekście email marketingu. Pierwszą jest to, że jest szalenie skuteczny. Drugą – że jest szalenie prosty.

Czytaj więcej
28lut
Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

Double opt-in – dlaczego ta metoda jest tak ważna?

W e-mail marketingu określenie double opt-in oznacza podwójną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową. Zobacz, dlaczego warto dwukrotnie prosić o potwierdzenie subskrypcji newslettera.

Czytaj więcej
20lut
Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Lista mailingowa – jak ją szybko (ro)zbudować?

Każdego dnia pojawia się mnóstwo możliwości do budowania listy mailingowej. Twoja konkurencja na pewno je wykorzystuje, a Ty? Podpowiadamy, gdzie szukać okazji do zbierania kontaktów i jak robić z nich użytek.

Czytaj więcej
10lut
Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing zgodnie z prawem. Jak to robić?

Email marketing to świetny sposób na promocję, zwiększanie sprzedaży i utrzymywanie relacji z klientami. Jednak, chcąc, aby był skuteczny i nie naraził nas na szkody (wizerunkowe czy finansowe), musimy pamiętać o dobrych praktykach i o… stosowaniu się do przepisów.

Czytaj więcej
30sty
Animails - Platinium

Newslettery Fitness Platinium i Smart Gym w naszych rękach

Platinium Wellness Sp. z o.o., do której należą sieci klubów Fitness Platinium oraz Smart Gym, powierzyła nam kompleksową obsługę e-mail marketingu.

Czytaj więcej