W e-mail marketingu określenie double opt-in oznacza podwójną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową. Zobacz, dlaczego warto dwukrotnie prosić o potwierdzenie subskrypcji newslettera.
Każdego dnia pojawia się mnóstwo możliwości do budowania listy mailingowej. Twoja konkurencja na pewno je wykorzystuje, a Ty? Podpowiadamy, gdzie szukać okazji do zbierania kontaktów i jak robić z nich użytek.
Email marketing to świetny sposób na promocję, zwiększanie sprzedaży i utrzymywanie relacji z klientami. Jednak, chcąc, aby był skuteczny i nie naraził nas na szkody (wizerunkowe czy finansowe), musimy pamiętać o dobrych praktykach i o… stosowaniu się do przepisów.
Platinium Wellness Sp. z o.o., do której należą sieci klubów Fitness Platinium oraz Smart Gym, powierzyła nam kompleksową obsługę e-mail marketingu.
Dobry zwyczaj (i prawo!) nakazuje dołączanie do każdego newslettera informacji o możliwości rezygnacji z wysyłki. Zbyt duża ilość anulacji subskrypcji może zaboleć. Istnieją jednak skuteczne i łatwe do wprowadzenia sposoby na to, by chronić się przed nadmierną utratą odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze z nich.
Będziemy odpowiadać za kompleksową realizację kampanii e-mail marketingowych francuskiego giganta z branży automotive. Pierwszą z nich przeprowadziliśmy już na przełomie listopada i grudnia; dotyczyła samochodów użytkowych Citroëna.
W jej ramach będziemy odpowiedzialni za kompleksową realizację strategii e-mail marketingowej i marketing automation dla serwisów e-commerce z grupy Money.pl sp z o.o., tj. direct.money.pl, TotalMoney.pl i Finansowysupermarket.pl. “Newslettery wysyłamy regularnie od dłuższego czasu, ale postanowiliśmy w końcu poświęcić temu kanałowi więcej uwagi. Długo szukaliśmy specjalistów, którzy byliby w stanie...
Najlepsze, co możesz zrobić, będąc na etapie budowania swojej listy adresowej, to… wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Musisz myśleć o swoich odbiorcach jak o potencjalnych subskrybentach w każdym momencie styku z nimi.
Jest cienka granica między kopiowaniem cudzych pomysłów a inspirowaniem się nimi. Szukając inspiracji, należy zachować rozsądek, klasę i obiektywizm, co nie zmienia faktu, że warto to robić. A szukać ich można wszędzie – internet to ogromna studnia pełna pomysłów.
Napisz do nas, a powiemy Ci, co możemy dla Ciebie zrobić. Możesz też do nas zadzwonić na numer 506 818 812