Jeśli posiadasz stronę internetową opartą o system WordPress, z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić z jego pomocą email marketing. WordPress daje w tej kwestii naprawdę sporo możliwości. Tylko czy wszystkie są warte twojej uwagi i twoich pieniędzy?
Email marketing to temat, o którym moglibyśmy dyskutować bez końca. Także bez końca moglibyśmy wymieniać argumenty, dlaczego warto w niego inwestować.
Na początku każdej relacji pada „dzień dobry” lub „cześć”. A na początku każdego newslettera powinien powinien pojawić się mail powitalny. To złota zasada, której warto się trzymać.
Newsletter to w dzisiejszych czasach nie tylko istotny kanał sprzedaży, ale też wizytówka każdej firmy. Umówmy się, nie może wyglądać byle jak. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny email marketing, zadbaj o atrakcyjny, czytelny i wyświetlający się poprawnie newsletter (szablon).
Email marketing. Po wielu latach współpracy z firmami od małych i lokalnych po ogromne i międzynarodowe potrafimy już dość dobrze określić ich potrzeby w zakresie tego zagadnienia i dopasować do nich właściwe narzędzia. A twojej firmie po co, tak właściwie, agencja email marketingowa? Odpowiedzmy sobie na to pytanie!
Często używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to synonimy, newsletter i mailing to nie do końca to samo. Warto poznać definicje obu tych zwrotów i zacząć używać ich poprawnie.
Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy za niego decydowały, co i kiedy wysłać do klienta?
Email marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, lecz wdrożysz wiadomości, o których piszemy w poniższym artykule, możesz spodziewać się wyraźnego wzrostu przychodów z tego kanału. Co równie ważne, wszystkie z nich wystarczy przygotować raz – później będą się wysyłać automatycznie.
Projektowanie newsletterów – wbrew pozorom – daje szerokie pole do popisu. Zaprojektowanie dobrego (czyli skutecznego) mailingu nie jest wcale łatwym zadaniem. Jednak istnieje pewien ogólny zbiór zasad i dobrych praktyk, których zawsze warto się trzymać. Oto one!
Napisz do nas, a powiemy Ci, co możemy dla Ciebie zrobić. Możesz też do nas zadzwonić na numer 506 818 812