09lip
Co to jest newsletter, a co to jest mailing – definicje

Co to jest newsletter, a co to jest mailing – definicje

Często używa się tych dwóch określeń zamiennie i… przeważnie robi się to błędnie. Choć może się wydawać, że to synonimy, newsletter i mailing to nie do końca to samo. Warto poznać definicje obu tych zwrotów i zacząć używać ich poprawnie.

Czytaj więcej
23sie
5 powodów, dla których nie powinieneś zastępować newslettera marketing automation

5 powodów, dla których nie powinieneś zastępować newslettera marketing automation

Marketing automation kusi obietnicą większej ilości wolnego czasu (który możesz poświęcić na więcej pracy). Któż nie chciałby, żeby algorytmy za niego decydowały, co i kiedy wysłać do klienta?

Czytaj więcej
16sie
Email marketing w sklepie internetowym – 5 wiadomości, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż

Email marketing w sklepie internetowym – 5 wiadomości, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż

Email marketing w e-commerce może być potężną bronią. Jeśli tylko nie poprzestaniesz na regularnej wysyłce newsletterów, lecz wdrożysz wiadomości, o których piszemy w poniższym artykule, możesz spodziewać się wyraźnego wzrostu przychodów z tego kanału. Co równie ważne, wszystkie z nich wystarczy przygotować raz – później będą się wysyłać automatycznie.

Czytaj więcej
17lip

Dobre praktyki w email marketingu. Przykłady, jak projektować newslettery

Projektowanie newsletterów – wbrew pozorom – daje szerokie pole do popisu. Zaprojektowanie dobrego (czyli skutecznego) mailingu nie jest wcale łatwym zadaniem. Jednak istnieje pewien ogólny zbiór zasad i dobrych praktyk, których zawsze warto się trzymać. Oto one!

Czytaj więcej
01lip
Jak stworzyć dobry newsletter? 20 praktycznych wskazówek

20 praktycznych wskazówek, jak stworzyć dobry newsletter

Nie zawsze te same rozwiązania działają na każdą grupę odbiorców, ale jest cały szereg wytycznych, których warto się trzymać, projektując newslettery. Jakich? Zapraszamy do naszej listy!

Czytaj więcej
29cze
Strategia email marketingu - co warto przemyśleć, zanim zaczniesz?

Strategia email marketingu – co warto przemyśleć, zanim zaczniesz?

Zdecydowałeś się realizować w swojej firmie strategię e-mail marketingu? Świetnie! Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać i dlaczego warto przynajmniej część jej realizacji oddać w ręce specjalistów.

Czytaj więcej
22maj
Autorespondery i follow-upy - co powinieneś o nich wiedzieć?

Autorespondery i wiadomości follow-up w email marketingu

Autorespondery to, najprościej rzecz ujmując, wiadomości wysyłane automatycznie przez narzędzie do e-mail marketingu do ściśle określonej grupy odbiorców, w ściśle określonych okolicznościach. Po tym, jak opracujesz ich treść i formę, wystarczy, że ustalisz bodziec (np. wykonanie przez użytkownika określonej akcji albo upływ wyznaczonej liczby dni), pod wpływem którego zostaną...

Czytaj więcej
12wrz
Jak wybrać system do e-mail marketingu?

Pobierz bezpłatny PDF: Jak wybrać system do email marketingu?

Przygotowaliśmy 20-stronicowy materiał, który pomoże Ci wybrać system do e-mail marketingu (lub marketing automation), a także pokaże Ci, dlaczego samo narzędzie to dopiero połowa sukcesu i o czym powinieneś jeszcze pomyśleć, aby osiągnąć sukces w e-mail marketingu. Pobierz PDF  

Czytaj więcej
08wrz
Tematy newslettera - 7 rodzajów, które zapewnią ci wysoki open rate

7 rodzajów tematów newslettera, które zapewnią Ci wysoki open rate

Nie chcemy mamić Cię obietnicą gotowych tematów newslettera, które sprawią, że Twoi klienci będą otwierać wiadomości od Ciebie jak opętani. Każda firma sprzedaje co innego i każda komunikuje się ze swoimi odbiorcami w inny sposób, ergo każdy temat powinien być opracowany przez doświadczoną osobę (najlepiej – copywritera). Ale…

Czytaj więcej