14sty
Sklep internetowy za darmo

Sklep internetowy za darmo. Jak stworzyć i korzystać? Poradnik dla początkujących

Sklep internetowy za darmo nie jest czymś nieuchwytnym, ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak takowy założyć? Dzięki technologii, która rozwija się z dnia na dzień, otworzenie własnego sklepu online jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Nie potrzebujesz dużych inwestycji, a nawet nie musisz posiadać dużej wiedzy technicznej. Wystarczy trochę pasji...

Czytaj więcej
14sty

Skuteczne CTA. Jak skłonić klienta do działania?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre emaile skłaniają Cię do działania, podczas gdy inne lądują bezpośrednio w koszu? Sekretem jest skuteczne CTA, czyli call to action. To (czasem bardzo drobny) element, którego zadaniem jest skłonić odbiorcę do działania – zapisu do newslettera, zakupu produktu czy skontaktowania się z nami....

Czytaj więcej
02lis

Jak zaprojektować sklep internetowy? Zwracaj uwagę na te aspekty!

W dobie cyfryzacji i rosnącej roli e-commerce posiadanie funkcjonalnego i estetycznego sklepu internetowego stało się niemal obowiązkowym elementem dla każdego przedsiębiorcy, który ma tylko cokolwiek wspólnego z handlem.  Ale jak zabrać się za projektowanie sklepu online, który nie tylko przyciągnie uwagę, ale również zamieni wirtualnych przeglądających w rzeczywistych kupujących?...

Czytaj więcej
02lis
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jaka platforma do sklepu internetowego? Na co zwracać uwagę?

Rozpoczęcie działalności w e-commerce może być ekscytującym krokiem w rozwijaniu własnego biznesu. Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego to jedna z ważniejszych decyzji do podjęcia w początkowej fazie biznesu.  Platforma sklepowa to absolutna baza dla każdego biznesu e-commerce, która pozwala nie tylko efektywnie zarządzać asortymentem i zamówieniami, ale również...

Czytaj więcej
19paź
Black Friday Marketing

Black Friday i marketing. Jak zwiększyć sprzedaż w Czarny Piątek?

Black Friday, nazywany „świętem e-commerce”, to dla klientów szansa na złapanie okazji, a dla sklepów internetowych – na podkręcenie sprzedaży. Przyjrzyjmy się tej drugiej stronie medalu. Jak wykorzystać Czarny Piątek do zwiększenia zysku? Black Friday, znane również jako Czarny Piątek, to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlowym, które...

Czytaj więcej
10paź
Laptopy dla nauczyciela

Laptopy dla nauczycieli: jak zaplanować kampanię marketingową w firmie?

Laptopy dla nauczycieli to jeden z flagowych projektów ministerstwa. W dobie cyfryzacji i zwiększającej się roli technologii w edukacji rząd wykonał krok naprzód i zaoferował bon na 2500 zł na zakup sprzętu komputerowego. To świetna okazja nie tylko dla korpusu pedagogicznego, ale także dla sklepów e-commerce. Back To School...

Czytaj więcej
19wrz

Masowa wysyłka maili prosto z Gmaila – czy to ma sens?

Wysyłka maili to integralna część strategii, ale czy wprowadzone niedawno przez Gmaila funkcje mogą zastąpić profesjonalne narzędzia do email marketingu?

Czytaj więcej
12wrz
Newsletter i Wordpress - zgrany duet. Przegląd najlepszych wtyczek - nagłówek

Newsletter WordPress – zgrany duet. Przegląd najlepszych wtyczek

Twoja strona działa na WordPressie? To rozwiązanie ma wiele zalet. Jedną z nich jest możliwość zaimplementowania niezwykle przydatnych wtyczek, w tym takich, które pomogą rozwinąć Ci email marketing.

Czytaj więcej
05wrz

Marketing nieruchomości – jak sprzedawać mieszkania i domy?

Marketing nieruchomości to odpowiedź na skomplikowany i konkurencyjny rynek, gdzie decyzje o zakupie opierają się na długich rozważaniach dotyczących dużej inwestycji.

Czytaj więcej